Två flugor i en smäll.
Hejsan alla!!!
Tänkte slå två flugor i en smäll sas.
Den första gäller en kille från min kull förra året, hans namn är Trollvalpen´s Charley, Charley är en pastell på dryga 1 år kastrerad och vaccinerad. Det är så att den nuvarande ägaren söker ett nytt hem åt homom då han inte kan med hennes sambo/man. Han finns i Eksjö, ni som är intresserade av kan höra av er till mig här inne i ett PM, eller så mailar ni mig på trollvalpen@hotmail.com
Sen den andra flugan.
Sen har jag en albinovalp som heter Trollvalpen´s Otto som idag blir 8 veckor gammal. Han blir nog en ganska så stor iller som vuxen då han redan nu är nästan lika stor som mamma Agnez. Ni som är interesserad kan skriva här inne i ett PM till mig, eller så mailar ni mig på ovanstående mailadress.
MVH
Christel.
Fotot: Är på Otto ca 5-6 veckor gammal, har inget på honom som han ser ut idag.

Putt=)

Hehe, du skulle hört kommentaren från Fredrik när vi åkte hem från Malmö inatt…
"Du, det var nära att vi fick med oss en iller hem…" ;)
Åh gud vad jag blev sugen nu, MEN ICKE! Jag ska hålla mig!
Fasen för illercharm! Om de ändå kunde dela med sig! Då skulle jag då inte vara singel längre 
#2# du får övertala honom lite till, kanske hjälper det haha :-)
#3# ja det stämmer kanske att man hade fått fler killar på kroken om man hade haft illern charm och övertalningsförmåga haha :-)
Oj, så söt Otto är! Själv får jag hem en liten albino kille om någon vecka!:D
Hoppas de hittar hem! (Man blev ju lite sugen på båda 2 :P Men får nog räcka med en valp.)
Synd #5# för han är världens pussgurka, och han börjar komma över bitandet också nu. Men jag hittar väl någon, annars så får han stanna hemma med mamma och mormor och de andra illrarna.

Han är söt som socker i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#6 Haha, jag kanske kan lååna hon liiite?;) Men bara ytterst lite :P (Fast räkna inte med att få tillbaka honom sen :P) Hade jag fått som jag hade velat så hade jag haft några st redan nu! Man blir som sagt sugen.. Men jag har hört att man helst bara ska ha en valp åt gången =)