Min lilla Elva!
Elva, mitt hjärtas tant, ligger inne på Skara Djursjukhus Blå Stjärnan för kontraströntgen.. :( Hon blev dålig igårkväll, spydde och bajsade jättejättelöst.. Min magkänsla sa att det är något… Jag ringde imorse och fick en akuttid.. Nu är min prinsessa inlagd med feber och allt :(:(
VÄRLDENS STÖRSTA ELOGE och DAGENS ROSOR till Sarae som varit fullkomligt underbar idag! Näe, jag skojar inte. Hon hämtade mig i Skövde. Tog tempen på Elva, när inte vet. klara det. Fick mig att le och skratta och har varit ett OTROLIGT stöd!! En riktig kämpe, både hon och Dweia!
Nu håller vi här hemma tummar och tassar att vår lilla tant kommer bli bättre och att vi får reda på vad som är tokigt!!!
Håller tummarna!
Sara

Håller alla tummar här hemma också såklart, det vet du!!

Håller alla tummar, hoppas allt går bra!

Hoppas det ordnar upp sig. Håller tummarna!
Åh, håller tummar och tassar här för att det ska gå bra!
Har tänkt på er hela dagen och vi fortsätter hålla tummar och tassar här hemma för tösen.
Hoppas verkligen att de hittar felet och att allt går bra. Håller alla tummar och tassar här hemma. Tänker på er.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vi håller tummar tassar och tår åt Elva här

Håller alla tummar och tassar för lill gumman
Tassar och tummar hålls för fullt! Syster och Phoenix skickar krya-på-popp.
Paulina

Håller tassarna för gumman!!
Håller alla tummar hårt hårt hårt!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Håller verkligen tummarna för henne. Har du hört något mer?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

håller tumen o tass här oxå hoppas hon mår bättre

Tack så jättemycket för alla tummar och tassar!
Vet. har ringt nu. Dem såg ingenting på kontraströntgen så hon har inget som stoppar upp. Hon var lite piggare idag och dricker mycket. Ska få mat och så idag med. Hon bajsar fortfarande löst.. Ska få stanna tills imon för att se om hon blir piggare. Vet. misstänker ingen sjukdom, för att hon inte såg nåt på röntgen, utan mer en infektion eller något sådant..
Så bättre nyheter än vad jag hade hoppats men hade varit skönt att ändå veta exakt vad det är med henne.. Just nu saknar jag henne otroligt, otroligt mycket!!!!!
Skönt att ni slapp operera!
Sara
Kanon att det ser bra ut, hoppas hon fortsätter krya på sej! Håller en tumme :)
Åhh gumman då. Hoppas hon får komma hem och va helt bra imorgon :)

Idag ska jag få hämta hem Elva! Hon har blivit mycket piggare nu men bajsar fortfarande lite löst.. Tror nog att jag vet vad som spökar nu. För igårkväll blev även Blunda dålig, med diarre och spyattack.. Så en form av bakterie/magsjuka är det nog som ligger bakom. Blunda får nu regelbundet vätskeersättning som hon smaskar i sig tillsammans med laktosfri grädde och laktosfri naturell yoghurt. Även Prada och Hugo får en klick yoghurt då och då och dricker gärna lite vätskeersättning också. Ska även köpa med mig mat från djursjukhuset…
Så nu håller jag verkligen tummarna att sjukan kommer att gå över relativt smärtfritt!!!! Mina små fina underbara söta bäbisar!