Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 544 ggr
Waldorf
0

Välkommen Ronja

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fick vi hem vårt efterlängtade kryp.

Jag och Jessica har gått illerlösa sedan i januari när vår älskade arri dog och nu äntligen är vi inte illerlösa längre. Väntan har varit lång och saknade har varigt extremt stor.

Tack Lillan som låtit oss hälsa på så ofta och få gosa av oss den värsta illerabstinensen.

Lägger in en bild där vår trötta lilla Ronja ligger och sover i mamma Jessicas famn.

[Cute]
0

Grattis till den nya familjemedlemmen!

Hämtade min lilla Mynta (Pastell) också hos Lillan, fast den 10:e Maj under Illerutställningen i Landskrona…Underbar uppfödare! :D

Grattis & Lycka till!

Norrskenets
0

Va sött, Grattis till er nya familjemedlem=)

Stotte
0
JossanH
0

grattis! En sötnos!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Jenahbella
0

grattis :D jaa lillans valpar e goa :D
min A´lou kommer därifrån me :)

Lenore
0

Grattis Martin och Jessica! Vad roligt att ni åter igen har en iller!

Nintendo hälsar till sin kusin. :)

Waldorf
0

Tack till er alla.

Jag håller med er, Lillan är verkligen en toppen uppfödare :)

Det är så himla mysigt med illertassar mot våra golv igen. Illerbus i massor för att att i nästa sekund somna i armarna på en, det är så underbart :D

Satmaran
0

GeneradNu blir jag generad!

Tack för allt beröm, kärringen gör ju bara så gott hon kan =D

Det är ju detta som är min stora glädje… Att nya mattar och hussar och för all del, illervalparna är fyllda av lycka och kärlek!!!

Jag finns här alltid, vad det än gäller :)

Puss på alla våra smånosar och kram på er alla underbara, engagerade nya mattar och hussar. Jag har bara startat, det är ni som formar dessa underbara små monster till vad de blir.   Jag vet att de blir fantastiska, för jag har valt er ägare med omsorg.

Glöm inte bort oss, vi vill ses igen!!!

Lenore
0

Satmaran, Kan du inte ordna en träff där vi med valpar från dig kan träffas? Skulle vara jätteroligt! :D

Illercafe
0

Grattis, ni har väntat länge på Ronja. Är det en röverdotter?

#8 Och Kärringen gör det ju så bra Flört

Waldorf
0

#10 Ja, namnet kommer faktist ifrån min och Jessicas favorit Astrid Lindgren film, Ronja Rövardotter :)

Satmaran
0

#9 Jo, men visst skulle vi väl kunna fixa till en träff. Kanske vi kan träffas på stranden (Ribban) någon sen eftermiddag eller kväll, för lite opretantiös grillning. Illrarna kan gräva och böka i sanden och bada om de vill :) Vi kan väl rikta in oss på juli, när de flesta har semester? Jag mailar ut en förfrågan, så får vi se hur många som nappar.

tokage
0

Åååh! Vilken söt liten tös! Man smälter ju :')!

Lenore
0

Kan vi få se fler bilder på er underbara tös Martin? :)

#12 Låter jättemysigt! Hoppas många är intresserade!