En liten historia
Skrev just om mig och Cinkajou på deviantart.com.
Har nog nämnt hela den här långa historien förut, men om någon är intresserad och läsa så kolla in här: http://ferretplay.deviantart.com/art/Happiness-is-88785113
Det står på engelska, kan översätta till svenska om någon är intresserad. Jag tycker bara att min historia är ett gott exempel på hur djur påverkar människans psykiska hälsa. Folk som har känt mig länge, ja först och främst familjen vet att jag har förändrats enormt sen Cinkajou kom! Han har verkligen påverkat mig positivt!
Jätte fin och rörande historia, ditt och Cinkajous förhållande verkar vara mycket fint och speciellt
#1 Tack så mycket! Jo vi delar något speciellt. Han kom lixom i en speciell tidpunkt i mitt liv och det är jag hemskt glad över!
Jättebra skrivet! Känner igen mig i så mycket av det du skriver, det band ni delar är vekligen speciellt.
Paulina

Jättebra skrivet.
Jag skerv min C-uppstas just på ömnet om hur djur påverkar barn och ungdomars välbefinnande och hälsa i sambnad med sjukdom.
Så där, nu hade jag tiden att läsa det. Jättefint skrivet och så skönt och få läsa om hur cinkajou har fått dig på bättre tankar. =))
Tänk vad djur kan älska en ovillkorlöst. Vad skulle jag göra utan mina illrar.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.