Mysiga bilder Luna. Går det bra mellan kattungarna och illervalpar?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja de går jätte bra :)
Fast katterna ä rinte så busiga än.
Men de kommer väl. hehe
gu så söta de var :)

Hur söta som helst!! :)

Jo, har du vägt och mätt Smulan och Lillen? Skulle vara kul å veta :)
Jättekul och se bilder på kattunge och illervalpar ihop. =) Se att det faktiskt kan fungera. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#12: Åh vilket fint kort det var åsa. =) Känns som att du börjar få till snittsen riktigt bra. Superskoj och se hur du utvecklas i ditt fotande. 

Tack Madde, när det kommer berömm från dig är det extra roligt eftersom du är så duktig.
Men mycket som gjort mig bättre är ju din förtjänst. Du har ju gett mig massor med råd och bra kritik på mina bilder. Och det är kritiken man lär sig av.
Audiatur et altera pars
Ja det som är bra med dig att du inte tar min konstruktiva kritik på ett dåligt sätt utan förstår hur jag menar. Samtidigt att du ger mig samma sak tillbaka gör det lite lättare för jag lär mig av dig och alla andra som kritiserar mig konstrukivt.
- Det vill säga att man förklarar vad man inte gillar och kanske kommer med ett förslag på vad man kan göra istället.

Kan vara bra att du förklarr skillnaden på konstruktiv kritik och enbart kritik. Det är ju faktiskt inte alls samma sak. ;-)
Audiatur et altera pars
Vi var tvugna att ta bort en av våra kattungar igår =( den var aggrisiv, den ville inte bli tam… den bet mig som faaan när jag fångade den. plåster på hele vänster handen;(
Guuud så söt kise mise.
Hur gammla är odm nu?

Är det mina missar du undrar över Luna?
Audiatur et altera pars

Yes dina Åsa :)
Nasse guuud va söta dina kattungar är.
Speciellt den men mycket vitt.
ME LIKE!!!

Snart sju veckor ;-)
Audiatur et altera pars

Luna!!! Dina kattungar är dom sötaste som finns. Och jag såg att Agnes hade öppnat ögonen helt på den första bilden.. Det hade hon inte när jag va där har jag för mig.. Hursomhelst Så saknar jag er alla jätte mkt och hoppas att vi ses sanrt igen.. Puss o Kram //Saga :D