Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 566 ggr
JossanH
0

OT Roskilde

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nån som ska dit?? om exakt 2 veckor sitter jag och väntar på att portarna ska öppnas.. men det gör dom inte förrän på söndagen kl8.00… över en vecka i tält.. mmmmmm :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sara
0

Nope, nej och absolut inte även om jag skulle få betalt! Skrattande

Var och arbetade på Hultsfred en gång och visst var det kul att gå omkring och snacka med folk/festa, konserter m.m. när man inte jobbade men aldrig att jag hade kampat där!

Kan inte tänka mig att kampingen är bättre på Roskilde så nej, ska jag festivala blir det att hyra rum nånstans.

Sara

sushi
0

Jag önskar att jag kunde åka dit, men tyvärr inte.
Jag är så ledsen för jag har missat alla festivaler den här sommaren. Kanske ska på nån minifestival utanför Milano nästa månad, men det räknas inte =/
Hoppas det blir en toppenfestival!!! :)

JossanH
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

det känns som det skulle vara omöjligt att få sämre väder iaf :)
Bilden över är på en polare som står på campingen.. Så fint var det på många ställen… Bästa festivalen hittills- trots vädret :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Lenore
0

GAAH, JAG VILL PÅ FESTIVAL!! Älskar Roskildefestivalen! Så stort och massor av folk! *drömma sig bort* Vi skulle egentligen dit, eller på Uppsalareggae + Urkult, men så blidde jag gravid och då fick vi hoppa detta året. Jag tror tyvärr inte att jag orkar ligga i tält med en ond rygg och höggravid mage. :( *sörja*
Men nästa år så! Då kommer vi med vår lilla tös, dock inte till Roskilde utan till en lite mindre, tror det blir Urkult, där är det många som tar med sina små. :D

Norrskenets
0

#0 Nepp, vilket hemskt väder med så mycke vatten..kan vell inte ha kunnat lega i dom tälten? borde va översvämat hehe

JossanH
0

#5 jag valde plats och råkade välja en plats där vattnet inte rann in (så mycket) i tälten.. Vårt tält blev lite förstört så vi fick sova hos några norskar..
Ja, man var ju konstant blöt iaf.. :)
Det fann en anledning till varför ca 25 000 människor gav upp.. Men resterande 70 000 (eller vad det blir) hade det underbart kul och var på bästa festivalhumör! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

emoflickan
0

aja. du kan ju tänka lite på mig o se nåt band som faktiskt jag skulle se för MIN skull eftersom underbara jag kommer ta hand om dina små bestar i en hel veeeeeeeecka. sen får du aldrig se dom igen.. ;)

LiindaLarsson
0

jag har velat fara dit men allt snusk och äcklig lera gör så jag stannar hemma

Telefonkontakt
0

Ingen festival alls för mig iår.. Bebis kommer snart, men 2010 så ska jag på festivaler. Minst en ialla fall :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

emoflickan
0

#8, utan snusk och lera är det ju ingen festival. en del av charmen och gör det bara allt så mycket trevligare!

LiindaLarsson
0

heheh aldrig hatar lera.. snusket är ju leran :) hehe allt annat är ju kul :)

JossanH
0

hellre festival utan lera än festival med… Hellre fesstival med lera än festival med fullt med vatten och lera… :)
Hellre en festival med fullt av lera och vatten än ingen festival alls!

Sajtvärd på Iller.ifokus