Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 716 ggr
Vattunalle
0

How 2 Become 1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp när man badat och busat sina frön så växer dom i hop och blir till en iller Cool somnar sen sött i varandras famn… eller ligger dom sked? illersked då eller? *asg* sött är det iaf…

Theres
0

Naaw =)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Såååå söta bebisar

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vattunalle
0

#2 Bebisar vet jag inte *s* Devil är ju ett år nu och Sharkey är redan större än han *L*

Faxlin
0

#3: Men de är ju bebisar hela livet ju :-)

Audiatur et altera pars

Vattunalle
0

#4 hahaha jo iof… fast jag kallar dom mina pälskrokodiler *L* har dock en krokodil och en haj hemma så kanske ska börja kalla dom för drutten och fena då hahaha!

Faxlin
0

*Asg*

Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

Huugha va sött =´) saknar go grabben*snyfft* får ta och hälsa på er snart om jag får såklart;)

Vattunalle
0

#7 javisst! han är så sjukt jobbig nu så det finns inte ord till,,,antingen går han på duracell batterier eller så har han damp *s*

Norrskenets
0

#8 Visste du inte de? skickade med evighets batterier i honom;)

när Saga va valp och vi va på träff eller bara va några stycken så fick illrarna busa och när alla va total deckade så sprang Saga fortfarande runt och poppade hehe

Vattunalle
0

#9 ja du det har han 120% med sig i generna,,, fattar inte hur han orkar,,, inte Devil heller *s*

Norrskenets
0

#10 verkar verkligen som de=) och inte funkar det så bra att försöka trötta ut dem heller hehe. Har lagt in två bilder på två av Sharkeys bröder=)

Vattunalle
0

#11 såg det =D heter dock Sharkey nu *s*

Norrskenets
0

#12 hehe okej, skrev jag intedet då?=S

Vattunalle
0

#13 jag kollade i valpdagboken men det kanske var fel ställe? *s*

Norrskenets
0

#14 Jaha det va kanske när han flyttade då som du läste på?

Vattunalle
0

# jag kanske.,,, vi flyttar om 11 dagar…

Norrskenets
0

#16 Jasså, hmm va gör du på sönda? tänkte att man kanske kunde titta förbi så man får träffa grabben innan ni flyttar och att du får tillbehören till honom som glömdes kvar hehe, kanske man kan ta med Rasmus och Mikou och ev tösen om de går bra så får dom träffas…blir svårt att ta med 5st illrar och man ska va ute så blir de väldigt svårt med ett tandemkoppel och tre koppel hehe

Vattunalle
0

#17 går bra på eftermiddan ring före bara *L*

Norrskenets
0

#18 Okej, verkar inte gå att va ute med det här sk** vädret så jag tar "bara" med mig syskonen om det går bra såklart=)

Vattunalle
0

#19  har åkt på jobb nu hemmifrån så vi får kanske ta det till veckan i stället då…

Vattunalle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är oxå hur 2 blir till 1 *L*
 han ligger verkligen över han exakt likadant *s*

Norrskenets
0

#20 Jaha okej och ja som tänkte ringa och säga att jag åker till dig snart men hittade inte ditt mobilnr på mobilen min=/.. men då vet jag, pma mig när du kan så kan vi bestämma mer, kanske bättre att va ute så det blir mer neutralt för devil och inte får in massa inkräktare;) så det är nog bättre att dom får träffas ute först=)

#21 hehe stor grabben, synd att du inte har en våg men det skulle inte förvåna mig om han väger 2kg. men skulle va kul att se exakt=) om du skulle ha möjlighet att komma hit istället till veckan så skulle vi kunna väga dem plus att vi får se om Devil går bra ihop med töserna och min grabb så vi vet om det skulle funka att jag va illervakt sen åt dig=)*hoppas att det funkar, skulle va kul*

Vattunalle
0

kolla bilderna i *GOS* inlägget *s* så ser du skillnaden

japp jag gör så :)

Norrskenets
0

#22 Okej ska göra de=)