Illerbaciller!
Hur är ni när det gäller "illerbaciller"?
Jag menar, som t.ex nyss, så lät jag Cinka få smaka pyttelite av en jordgubbe, han slickade på den och ville inte ha den, så jag åt upp den.
Vissa jag känner skulle INTE ha ätit jordgubben, eftersom illern hade slickat på den.
Jag låter ofta Cinkajou få smaka lite av det jag äter, jag och Cinka är bästisar, vi är inte noga med varandras baciller inte, HAHA!
Sen att Cinka slickar mina tår (varav en är mindre trevlig p.g.a nageltrång), ja… så långt går väl inte jag, HAHA!
Men hur är ni? Kan ni låta illern slicka på eran mun utan att torka sig på munnen med tröjärmen efteråt? :)
Allmänt kul att veta bara :)

Jag och sigge brukar dela vattenglas, han frå dricka först och sen så dricker jag. :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
smakar dom på nått som dom inte vill ha så kan jag äta det (förutsatt att dom inte stoppat in hela i munnen å spottar ut) sen delar jag glas, å vi pussas.. :) Så nej, inga skräckbacillusker här inte

Jag pussas glatt med mina illrar utan att torka av munnen efteråt. Dock undviker jag att pussa på dem när de nyss har tvättat sig mellan benen :-)
Men annars så kan jag gott låta dem smaka både det ena och det andra och själv äta efter dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ställ ett glas juice här och vi är tre som slåss om det
Såg Mythbusters på Discovery för länge sedan att dom tog odlingar på olika saker för att kolla bakterierna som fanns där och bla slickade en hund på en odling och en av programledarna på en och det visade sig att hunden hade renare mun än människan
bahöver jag skriva att här delas nästan allt glatt

Vi delar åxå glas då och då… och förra veckan fick Leo smaka på min glass…
Här delas det oxå på det mesta och pussas..
Ingen bacillskräck här inte.
Sara
Tihi, det känns som att vi illerägare inte är så petiga av oss ;)

#4: Såg också ett sådan program dock inte samma för ett tag sedan där de tog odlingar och konstaterade att människans mun är mer full av bakterier än hundar. Och dessutom har vi mindre bakterier i arselet än på händerna.
Känn på den ni :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag pussas och smakar på alla möjliga saker ihop med pälsarna.. Däremot är jag ganska känslig för att äta efter andra människor och "dela" saker… Tom pojkvänner… Jag kan hångla och allt såntdär men att ta en tugga på nånannas halvätna macka har jag mycket svårt för…
Sajtvärd på Iller.ifokus