Tillbehör säljes
Hej!
Jag har en mängd illertillbehör till salu (passar till exempel utmärkt om man ska skaffa valp). Jag bor i Stockholms och nås via pm.
Det som ingår listas nedan och det mesta finns med på den bifogade bilden. Jag vill ha 700 kr (nypris över 1500), allting är antingen oanvänt eller mycket lite använt. Det kommer läggas ut på blocket, men jag tänkte att jag försöker här några dagar först ifall det finns någon instressent.
Ingår:
4 lådor från ikea (2 större, 2 mindre att användas till lek och bajslåda), en spade i metall till låda, en kattunnel från ikea, totally ferret baby formula (en påse, kanske 1,5 kg kvar), en bärväska i mörkblått, groddolja, illeschampo, flytande paraffin, wash and get off-spray, svart hagen-sele, borste, klotång, röd snusnärduk med kardborrband att ha runt halsen, 12 leksaker/bollar, två svarta matskålar i keramik, en hemmasydd hängmatta, en köpt "hängmatta" i grönt från ikea samt en koja/klätterställning som är klädd i svart fleece (är tigerrandigt tyg under, så man kan ta bort fleecen om man vill).

jag är intresserad=)
har skickat pm utan reslutat =(
#3 TS har inte varit inloggad sen tråden skapades :P
#4 ah, kan bero på det då. haha :)

#0> Köpte du aldrig någon iller`?

men nu ska h*n köpa en iller så jag torr itne sakerna är till salu nå mera
#7 men vi mailade för bara några timmar sedan om sakerna jag ska köpa, då borde h*n säga något om det?!
Det bästa är att ta kontakt med personen som säljer via pm istället för att ta upp det i tråden.
Då det lätt kan bli missförstånd och det mesta tenderar till att bli påhopp i slutändan. Dock så påstår jag inte att det kommer bli så i den här tråden, men vill förebygga. Hoppas ni har överseende. =))
Mvh madde / medarbetare
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
illern var ute på annons här i några minuter, men sedan bestämde sig TS för att prata med illerns uppfödare först, vilket var mkt bra, och annonsen togs bort.

men Ts har ju en annan tråd om att skaffa en valp nu i augusti.