OT Studentstök!
Ush ja! Idag tar syrran studenten! Det är jättekul, men något inte fullt så kul är att göra iordning allt medans syrran har kul och åker på flak och så, haha!
Eftersom det är en speciell dag så blir det bad, klo-klippning och öronrensning för den vita filuren :'). Haha! Matte kommer inte vara populär idag
…
Något mindre roligt är även att gästerna ska ha tillgång till min toalett (jag bor i en egen liten stuga på tomten), och dörren måste vara öppen, vilket betyder att jag måste stänga in stackars Cinkajou medans gästerna är här… Så innan bad och allt så tänkte jag ta en lång och härlig promenad så killen får springa av sig :).
Har även skrivit en liten varnings skylt vid buren eftersom det kommer barn hit och Cinka är inte heeeelt bitfri. Jag har lite svårt det där med småbarn som ska röra på allt som rör sig
, jag vet att jag var likadan när jag var liten, men jag bara tål inte småbarn, haha!
Men men! Nu måste jag ringa och avboka min tid hos psykologen och sen måste jag börja städa igen! Mycket att göra! Cinka har tur han som kan ta allt med ro! Haha!

haha, ja inte är det bara ibland man är avis på illrarna som slipper allt stök och bök och bara kan vara.
Hoppas det går bra och det blir en bra dag i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha jag har precis samma problem!
Jag håller på att göra en studentskylt till sambons syrra som tar studenten på fredag. Samtidigt ska jag städa, tvätta och hålla snyggt eftersom en del av släkten ska bo här i helgen. Som om inte det vore nog så ska illrarnas klor klippas, öronen ska rensas och väskan ska packas inför deras helgäventyr.
Ojoj! Nu är allt över! För mig det vill säga, nu ska syrran festa sent…
Allt gick bra, förutom att det blåste så mycket så man fick hålla i allt :')…
Det jobbiga är att min syrra har en jättesöt kompis, och hon satt typ rakt framför mig, HAHA! Gissa vem jag kollade på hela tiden?
Men men, drömma går ju alltid ;)
#3 drömma får man ALLTID ;) Det är det som är så fint med drömar ;)
Paulina
#4 Hihi ja minsann :D!
Nu har jag en till i "hur jag vill att min framtida flickvän ska vara" samling, HAHAHA!
Står väl emellan Cat von D, Isabel och syrrans kompis. Vem har jag störst chans på tro? HAHAHAHAHA x'D
#5 Hmm, svårt val du ;) Alla *blink*
Paulina
#6 Alla går ju inteee :O! Nej vänta… Isabel är diskvalificerad, hon har flickvän, HAHAHA!
Vi kan byta ut henne mot Anna 8). Jag var såååå nära på att bli tillsammans med henne, SÅÅÅ kommer hon och säger att hon har strulat med en kille osv osv… MEN, nu så har det hänt en del sen dess, och hon verkar få intresse för mig igen *WOHO* *happydance*