senast inköpta?
vad va de senaste du köpte till din iller/dina illrar? :)
själv så köpte jag ett litet flexikoppel häromdan :D
och det är vi riktigt nöjda me! :)
nu kan Lousan springa runt lite mer som hon vill när vi e ute :)
att vi ska beställa mer illermat från teba idag blir det förmodligen ;)

Jag har beställt efter en skogsgrön hagen sele till Rasmus då han fått låna Saffis sele men den går snart inte att ställa ut mer runt magen snart hehe han väger 1,5kg häromdan och blirn 13veckor på torsdag*tjockis*;)
mini godis tandborstar till egentligen katt fast hon älskar verkligen dem…….och en lurvig leksak hon älskar verkligen allt med fjädrar men dem håller tyvärr inte så länge :)

Mat… med det senaste roliga var en illermotorväg och en fisk :P Eller nej just det… det var en pipis som jag köpte på djuksjukhuset i Kalmar.
golf.ifokus.se

Flexikoppel har med :) Har dock inte provat det an. Annars sa var det torkad blodkorv.
// Amanda

Godisgömmor till hagarna var det. Och något mer :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mat var det senast… Innan det var det en pipleksak.
De senaste jag köpte var en valphage till så nu kan dom få en jättehage att leka i på gräsmattan :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Hm.. Godis till gottegrisarna var det nog..
Sara

midwest home och sele från hanna
förutom foder har jag den senaste månaden köpt bollhavsbollar från BR leksaker (lite försenad födelsedagspresent) :)

Ja foder har jag också köpt. Men det räknade jag inte med :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
I förrgår blev det rejält illerbadkar, en pipis för utebruk när tuva är lös, och nya skrammel-leksaker…

Senaste var i torsdags, blev kycklingvingar och kycklinglever :)