Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 504 ggr
Satmaran
0

Skatteåterbäringen?

Jag undrar lite försynt om någon här inne fått sina skattepengar?

Enligt tidningarna skulle de börja delas ut i tisdags, men jag har minsann inte sett röken av ett nickel än så länge :(

Innan midsommar är det sagt att de ska komma, så det är väl bara att vänta. Jag försöker bara utröna om utbetalningarna börjat uppåt i landet, för här nere vet jag inte någon som fått än.

Robinsnel
0

yup, kollade nu och jag fick min i tisdags.

Faxlin
0

Inne på hittekatter vet jag är det många som fått sina redan i tisdags. Men här omkring har ingen fått dem ännu.
OOch jag jag får betala så jag längtar inte somer andra :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kitty
0

jag fick mina nu i veckan . .

Pirjo
0

Min sambo fick sina i onsdags…själv åker jag på att betala istället.

Satmaran
0

Tack, inte blir jag klokare av detta men jag fortsätter att snällt vänta på mina då, suck!!

Madde
0

Jag fick min pengar här om dagen.

Snacka om att komma igen och bygga upp eknomin igen. Så här blir det att spara pengarna.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sara
0

Mina försvinner rätt in på kronofogdens konto… Iof är det jättebra för då försvinner skulderna fortare och det är inga pengar som märks ändå.

Sara

Musiken
0

Jiho! Javisst har jag fatt pengar :D

lucifina
0

de som får först är de som deklarerat via sms eller internet. Och som har anmält vilket konto skatteverket ska sätta in pengarna på. vi fick pengarna på onsdag och på torsdag la frysen av. *yes* där försvann de pengarna direkt….

alda
0

Precis som #9 skriver gäller det att dels ha deklarerat elektroniskt och att ha anmält ett mottagarkonto senast 5 maj.

Då ska pengarna komma denna veckan. Har du mottargarkontot hos Nordea kan det ta en extra dag innan pengarna finns på ditt konto.

Sarah
0

Augusti… gammalmodig och karaktärslös. Lika bra att ta dem sen ;)

Fruttisen
0

Jeeees, men dom kommer ta slut snabbt iom flytten. Blä.

skrellet
0

jag fick mina 11'000 i tisdags ^^

klarsferrets
0

Man gå in o kolla sitt skatte konto på skatteverket där ser man när dom sänder ut pengarna om man får tillbaks,

Tänk bara på att det tar c:a 3 arbets dagar inann man ser dom på sitt eget konto.

Emelie har fått sina  men Min son hadde dom ej betalt ut till föräns den 3 juni så han får vänta tills på måndag eftersom fredagen var en röd dag.

Satmaran
0

#7  Ha ha! Ja det kan ju tänkas att min kära gamla vän kronofogden varit och tafsat på mina pengar också, men brukar man inte få en förvarning om det då?

#14  Yes! Jag kan alltså hoppas fortfarande!!! :)

Sara
0

# 15 Jag har inte fått reda på det och jag borde ha fått mina nu.

Sara

Faxlin
0

#15: Nepp de förvarnar inte. De bara tar de där. Skatten har vi aldrig fått förvarning när kronolle varit på.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MimmieM
0

Nepp, väntar fortfarande på mina 5000 :)

Carpe Diem

TottsiGirl
0

ÄR egen företagare så ja får snällt vänta tills i vinter men i år blev de inget tillbaka..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[jenkass]
0

jag och sambon deklarerade samtidigt och jag har fått tillbaka mina men inte han, men sen har skatteverket sagt att alla kommer inte få ut sina skattepengar före midsommar som utlovat

Satmaran
0

Inget idag heller :(

Varken skattepengar eller tack-kort från fogden!

FerretCrow
0

jag fick mina den 3 juni

elinn
0

Jag ska oxå betala Skrikandes