OT - Så fin !
Sitter här o tittar på filmklippet om o om igen o tårarna bara rinner.
Det här är äkta kärlek…
Christian the lion

Viken mys gris :D "host" lejon
Verklig ärlig kärlek!
Sara
sånt här får mig att lipa och känna att det trots allt finns hopp där ute i den stora världen… Väldigt fin video….
Sajtvärd på Iller.ifokus

oh gud sa sott! :')
// Amanda
Åh så underbart!
Det är en dröm som jag fortfarande vill uppleva.
Det är att kunna ha ett förhållande med ett djur som egentligen inte ska funka, som med lejon och människa :'). Verkligen fin film!
vad hade dem skrivit, förstod ingenting =(

Så dessa två människor uppfostrade en lejonunge som de döpte till Christian
Sorgligt nog så blev han för stor för att de skulle kunna ta hand om honom så de bestämde att de skulle släppa ut honom för att leva som ett vildlejon
Efter ett år bestämnde de att de skulle åka till Afrika för att träffa honom
De sa att han absolut inte skulle känna igen dem
Denhär videon filmades när de träffade honom
golf.ifokus.se

Sen i slutet står det: du fick den här videon av någon som älskar dig, sänd den till någon som du älskar
golf.ifokus.se
Tack Thessan, vad underbart, detta är äkta kärlek!! Men vilket inne han hade och att dem hittade honom! Blir också tårögd nu!

Någon mer än jag som sett filmen Born Free.? Den handlar om Elsa den lilla föräldrarlösa lejonungen som är den första som släpps fri efter att ha levt i fångenskap. Filmen är en fimatisering av en verklig berättelse. Helt underbar film. Ni som inte har sett den ger jag bara rådet: Se den! Men förbered er på tårar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Söker man på Born free på yputube?

Både jag och killen grinade som bara den.

Jag fattar inte dethär med att lipa till film :P Enda gången jag lyckats med det var när jag såg ett Pokémon-avsnitt och Ash skulle lämna Pikachu i skogen bland de andra Pikachuarna :P
golf.ifokus.se

#11: Born free hittar du nog inte på youtube. Det är en riktig film. Men den kan du hitta på om du söker på born free, eller Född fri på Google. Har för mig att det räckte med det. Eller så måste du sätta dit namnet Elsa bakom för att komma rätt.
Audiatur et altera pars

Klart det fanns små klipp på you tube också. :-)
Audiatur et altera pars
tack åsa :)