Är i chocktillstånd!
Nej nej….det har inte med valparna att göra =)))
Spelade lite trav idag, det gick fina lopp i norge. Satsade som vanligt med lite kantbollar……och satt bara och gapade när ALLT gick min väg! Fick in V65:an, Dagens Dubbel, 2 Tvillingar och en trio. Med en insats på runt 400:- samanlagt så kan jag hämta ut nästan 4000:- imorgon! Är såååå glad just nu! Ville dela med mig av glädjen, först att allt gått bra med valparna och nu detta, undrar vad mer som kan hända =)
Amor vincit omnia
Grattis. Oj vad kul när det verkligen går in för en när det gäller spel. För det är ju inte det lättaste. Så än en gång grattis.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Ja, det var ett tag sedan det gick min väg nu…..så det var min tur idag =) Men jag hade väl önskat att det kom igår i stället…..då gav v75:an drygt 700.000:-….men man får vara glad för det lilla.
Amor vincit omnia
Grattis Veronica!
Men egentligen skulle du ha ett STORT KOK STRYK, skrämmas på detta vis!!!!

Grattis till vinsten en bra slant till semesterkassan
#3 Det var ju därför jag var tvungen att skriva den första raden Ammi, förstod att någon skulle ta det på fel sätt och tro att det var nått tok med valparna =))
Amor vincit omnia
Ajajaj… Tycker det är jättekul att raderna satt för dig. Kunde bara inte låta bli att gruffa på dig. Du serverade på silverfat. 

Grattis Veronica, tänk om man själv kunde ha lika mycket tur när man spelade på Visbytravet på sommrana.
Wiee stort grattis!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
KUL!!! Grattis!!!
Sara

Grattis kul när det går bra för ens vänner.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Måste bara fortsätta på denna tråd….=)
Idag förlängde jag mina lottolappar och gissa…….jag hade 6 rätt på lotto i onsdags =) Visserligen vart det bara 2300:- men jag hoppas att flytet håller i sig lite till!
Amor vincit omnia
Man får gratulera till ännu en vinst. =)
STORT GRATTIS Veronica, tänk om en annan hade samma tur
Blev det en kamera för dina pengar som du vann?? Vad ska du vinna här näst. Några miljoner kanske. Du verkar ju ha turen på din sida nu veronica. =)))
Japp, det vart en kamera för pengarna =) Än har det inte blvit mera pengar…men i helgen kanske det smäller!
Amor vincit omnia
Mm håller tummarna. =)

Sååå skojigt. Hur är det skulle vi spela ihop? hihi
Audiatur et altera pars
Idag gick det inget vidare…….fick bara 4 rätt på v75…..men fick tillbaka lite pengar på dubbeln och lite tvillingar, så nu är det bara att ta nya tag imorgon. Klart du kan vara med och spela Åsa om du vill =)
Amor vincit omnia

Ja, men då får vi fixa ihop oss om de praktiska detaljerna då. hihi
Audiatur et altera pars
Hur går det veronica?? Har du vunnit något mer? Du får gärna komma med lite stalltips. =)))

hmm, ja hur går det? Vi har ju inte ens snackat ihop oss om spelningar ihop. Får vi göra när du kommer ut till veckan gumman. Påminn mig. ;-)
Audiatur et altera pars
Mina föräldrar vann 25 000 en gång på trissbingo.. mamma trodde att hon skrapat fram 30:-…
Snacka om att pappa blev förvånad när han skulle lösa in lotten!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#22: Oj vilken glad överraskning din pappa fick då. =)

#22: Visst är det häftigt när det är mer än vad man trott.
Audiatur et altera pars
Pappa höll på det ett tag också så att han kunde överraska mamma!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#25: Vad kul det skulle ha varit och sett din mammas min när hon får höra att hon vann 25000 istället för 30kr. =)
själv var jag för liten för att minnas.. Kommer dock ihåg att frågade om jag kunde få en hundring 
Sajtvärd på Iller.ifokus

Fick du någon hundring då? ;-)
Audiatur et altera pars
hehe, ja det fick jag… Och jag fick glädje av mycket av dom andra pengarna också!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

haha, ja det är ju inte dumt. ;-)
Audiatur et altera pars
Nej det är total speltorka just nu…..har blivit lite för mycket tror jag, känner inte alls för att spela….bävar för hur det ska blir nästa vecka när jag måste göra andelsspelen på jobbet….
Har bara spelat en enda gång på trav sedan semestern började och då hade jag 2 rätt på v75…..är i en djup svacka just nu…..
Amor vincit omnia

oki, men då får vi ta det när du har vaknat till ur din svacka igen.
När komer du ut och hälsar på och hämtar stamtavlorna då? Kom ihåg att påminna mig om att jag ska prata med dig angående dem. ;-)
Audiatur et altera pars
Jag vet inte än, har lite att göra nu innan jag börjar jobba nästa vecka……=)
Är det något fel med stamtavlorna eller…? Blir ju orolig när du säger så där!
Amor vincit omnia

nepp det är det inte;-) Men om du nämer att det är något med dem så kommer jag ihåg vad jag ska prata med dig om. hihi
Audiatur et altera pars