Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 564 ggr
sofie
0

OT så glad

Jag har fått jobb!!! Och jag är så överlycklig just nu. Trodde jag skulle få fortsätta bråka med soc i allevighet. Men igår va jag på jobbintervju och nu ringde dom. Dom ville gärna anställa mig. På onsdag ska jag läras upp och sen börjar jag. Och så har jag två lägenheter på gång :) Helt plötsligt släpper alla problem. Jag förstår inte riktigt att det är sant. Det är på plantagen jag ska jobba, vilket är jätte bra då jag vill jobba med blommor men inte har nån ordentlig utbildning för det  :)

kitty
0

jättegrattis!!

vet hur det känns. Upplevde samma sak för 2 år sedan. Underbar känsla

grattis

Madde
0

Grattis, vad kul att du äntligen har fått napp på ett ordentligt jobb. =))

Blev det heltidsjobb? =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Roxannee
0

Grattis :D

Sarah
0

Åh vad kul!!!! Så glad för din skull. Vilken resa du gjort!

skrollan
0

grattis =D

sofie
0

Tack alla :)

#3 Nej, men minst 3 dagar i veckan och det är mycke möjligt att det blir som heltid.

#5 Tack :) Haha jo och nu ser den ut att äntligen få ett slut så jag och flickorna kan få ett eget hem också :) Sån underbar känsla.

tokage
0

Åh så underbart! Grattis :D!

ViktorMarina
0

Grattis! Fan vad skönt!

Sara
0

Grattis Sofie! Det är du värd!

Sara

sarae
0

Åh va härligt att höra! det var verkligen på tiden att saker började ordna upp sig för dig!

Faxlin
0

Detta var en riktigt god nyhet. Du förtjänar så att allt börjar gå bra för dig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

åh va kul :D minns när jag fick mitt jobb, träffa kille och flytta :D allt på ett år :P de kan gå fort i svängarna! :)

Nea
0

Grattis Sofie, du är verkligen värd detta. Håller tummarna att du skall trivas på ditt nya jobb och i din nya lgh, vilken det nu blir.

Sarah
0

Hehe, då ska jag genast skicka en valp på posten ;)

[HannahoHenrik]
0

Messa dig just men skriver här också, grattis! och hoppas att du får en lägenhet

Qviq
0

Grattis

"Chaos is a friend of mine."

Norrskenets
0

Grattis!

sofie
0

Idag fick jag beskedet att på måndag skriver jag på kontraktet till min egna lägenhet och får nycklarna :) En tvåa, med inglasadbalkong. Ska få nya tapeter i alla rum och ny målad hall, den är helt perfekt :) Och jag jobbar och står i för fullt och det är super kul.

[Alexandra89]
0

Grattis! Vad roligt :)

Musiken
0

grattis!!! :)

Madde
0

Grattis, vad skönt att du äntligen fått en lägenhet som passar dig.

Vilket område hamnade du i? Nyfiken örebroare. =)

sofie
0

Tack tack :)

Jag hamna i Oxhagen. Precis där jag ville från början. Alltid kännt nån dragning dit.

Madde
0

Vad blev det för storlek på lägenheten?

sofie
0

Den är på 55 kvm plus den inglasadebalkongen som blir som ett extra rum.

Madde
0

Det är ju toppen. En 2:a antar jag att det är då den är på 55 kvm.

corax
0

Grattis till både jobb och lägenhet! :D

Jag ska på min första anställningsintervju någonsin den 18/6 då jag ska jobba med att sälja fisk. Det är ett vikariat i en större butik där dom har ett hörne där dom säljer fiskar. Men jag behöver verkligen ett jobb så hoppas jag får det!!!

Efter det vill jag ha ett riktigt jobb och sedan min första lägenhet då jag fortfarande bor hemma och då kan jag äntligen skaffa iller! :D Det är en lång väntan men det är det väl värt :D

sofie
0

NU har jag fått mina nycklar och skrivit på kontrakt och valt tapeter och färg :) SKa försöka ordna inflyttning på fredag :) Imorgon börjar min post komma dit också. Så härligt.

KerstinL
0

Grattis!!!!! Skrattande

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool