KlösOst?!
Jag har nästan en sådan hemma fast jag har inte klöspelaren utan bara själva osten.. Tror osten kostade 149kr på Granngården när ja köpte den, men det är ju ett tag sedan nu..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag har exakt en sådan hemma. Mina älskar den. Fast ollen dog en snabb död :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Den var ju mycket coolare (och helare) än den osten jag har ;) Bollen som är I osten lever inte längre hos mig. Jag har bara en såndär vanlig gul en.
golf.ifokus.se
Åh! Den ser rolig ut! Vart kan man köpa den och hur mycket kostar den? :D
Den osten var ju riktigt snygg! Undrar som #4 var den är köpt och vad den kostade?
Sara

Jag köpte min på mässan i Stockholm för två år sedan för 99:-. Har inte sett dem här hemma faktiskt.
Audiatur et altera pars
Kostar nästan ingenting! 309kr på grandprix.se :)

Ohh, ska tillägga att mitt var mässpris kanske :-)
Audiatur et altera pars

Jag har en och den är uppskattat.
#9 var köpte du din? :) hurmkt fick du ge?

vill ha !
jag har oxå en som #1 beskriver. och det stämmer med 149kr på granngården (köpte min för ett år sedan så priset borde vara det samma)

Köpte den för flera år sedan på hagsätra… kommer inte ihåg priset, men granngården har haft billigare varianter.

http://www.tradera.com/REJAL_UNDERHALLANDE_KATTMOBEL_KATTRAD_KLOSTRAD__1_-auktion-65972221
Kallar jag klösträd..hehe..mycket för det priset..

Är hålen för stora i den här? Stänger in mina på toan under nattetid för att själv få lite sömn..men en liknande lösning vore kanske mer praktisk.
Kan man ha utomhus isf för att låta fler leka ihop.

http://www.tradera.com/6_KANTIG_VALPHAGE_KANINBUR_HUNDBUR_ROSTFRITT_MED_NAT_1_-auktion-66282951#pic
det skulle följa med ovan…=)
Jag skulle tro att hålen är alldelles för stora i denna tyvärr :( dessutom är den kanske lite väl låg för en del illrar som hoppar.. Och dessutom så är dom klätterkunniga skulle ja tro dom klättrar ur hagen det hade mina gjort om dom inte gått imellan gallret..
Ska du ha en hage skulle jag rekommendera den klarsferrets säljer mer info finns på www.klarsferrets.se
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#14: Den står högt upp på önskelistan :-)
#16: Den fungerar inte bra på iller. Kör på hagarna från klarsferrets. Jag har dem och de är underbara, jag lovar.
Audiatur et altera pars