Vattenfontän!
Nu har äntligen Cinkajou fått en! Och Matte måste köpa en golvmopp…
Den där lilla plutten som jämt är rädd för vatten är helt plötsligt ett vattenmonster!!
Så jobbig, men ack så söt…
På bilderna har jag inte fyllt på helt än :). Men jag har en film, den lär dyka upp på youtube inom en snar framtid :)
åhh vad jostade den och vart?

hhee vas sött :)
#2 Den kostade 399,- och jag köpte den på Sea hund & katt i kungens kurva :)
shit, ät dem så dyra :O

hehe, vad söt han är. ;-) Klart man måste krafsa in den nya fontänen. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
min ser helt annorlunda ut och går inte att välta *s* har kostat 399 men kostar endast 199 nu ;) ska bif bild senare
Jag har en sån med en kula på, cat-it heter den. Tror jag gav det 3 månader innan jag gav upp. Det var konstant vatten på hela golvet och varje natt plockade de isär den o gömde filtret. Nu har jag istället köpt en stor keramikskål där kanterna sluttar innåt så att de inte kan kraffsa ur vattnet, som en halv kon ser den ungefär ut :)
Jag kan tänka mig köpa en sådan till mina illrar men jag skulle vilja testa först så det inte blir som # 8. För dyrt för att bara låta stå om det inte fungerar.
Sara
#9 det finns säkert någon själ här inne du kan kränga över den på isf *host jag harkel* ;)
Chinka är för söt =)
Paulina
hade samma problem ett tag.. men sedan köpte jag catits vattenfontän underlägg..och sedan dess kan inte ens mina illrar välta eller flytta på den. Däremot har jag ju en daisy som simar längder i den fyrtioåtta gånger om dagen.
Fast mina välte inte hela fontönen, bara själva kulan..och först fick man ägna halva natten åt att höra dem försöka kraffsa bort den och efter att ha sagt til ldem otaliga gånger så lyckades de ändå o sen tog de ju då alla delarna. Löste dock vattenproblemet med att sätta hela fontänen i en liten plastback..men den gjorde ju ändå ingen nytta isärplockad.

#9: Du kan få låna en av mig och testa med om du vill. Kanske kan du ta den på HC träffen. Så får vi fixa den till mig i framtiden sedan. ;-)
Audiatur et altera pars

hehe..Det är underbart med kallt fräscht vatten..Skönt med fotbad då vettu..=) Jag häller ibland i lite halvavslaget bubbelvatten som är riktigt kallt..då stoppas nosen i och nyser och fnyser..dröjjer inte länge innan 3 blöta illrar springer runt som tokar då dom fått ur allt på golvet och sen åmat sej i det. Det är kärlek det..=)
Skulle vara kanon med en sån där grej och man ska nog vara överlycklig om den används som den ska av dom små..för frestande…
#13 Har du en du inte använder så provar jag gärna!
Sara
#15 jag kan tipsa om Catit Mini/fresh and clear elelr vad den nu heter istället-…. den går inte att bada i på samma sätt, och inte heller att välts,¨den är suverän! den ligger även något lägre i pris än catit. Inte ens Minken daisy kan simma i den. inte en droppe med vatten utanför här

#15: Jag har en som väntar på att bli använd i nya iller rummet i höst. Så den kan du få testa om du vill. Det är inga problem. Vi får väl börja med att ställa upp några inne på HC träffen i en hage och se vad de som inte sett en sådan tar sig till med :-)
Audiatur et altera pars