Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 579 ggr
Soffi
0

Blight

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här hemma skriks det och bråkas för fullt. Lucifer har börjat acceptera att Blight nu mera också är en del av familjen, men när den lillen börjar kaxa upp sig och skrika och jaga Lucifer får han nog och ger Blight spö.

Det skunkas rejält också, och jag har flera gånger fått hänga ut genom fönstret för att häva kväljningarna. Båda pojkarna badas flera gånger om!

Men det är helt underbart att ha en en liten fluffig valp omkring sig. Tänkte lägge ut både lite bilder och en film på lillkillen. Energi har han i alla fall gott om!

Soffi
0

Hänger ut från transportburen

Soffi
0

Måste ju bara visa att han är duktig och går på lådan!

Soffi
0

tungbild :)

Soffi
0

Favoritleksak - pipanka!

Soffi
0

Sötunge!

LiindaLarsson
0

söt söt söt

Soffi
0

Länk till Blight-filmen :)

http://www.youtube.com/watch?v=0VAih51SbB8

Theres
0

Det är fart på den grabben minsann :P

golf.ifokus.se

Soffi
0

#8 Japp. Kl 3:30 inatt lärde sig blight hur man tar sig upp i sängen. Jag var överlycklig.. fick plocka ner honom 20-30 gånger innan han gav upp. Och varje gång han tog sig upp skulle han hoppa på mitt huvud, nafsa mig i örsnibben, för att sedan krypa in under täcket och slicka mig på vaden.. Suck!

Soffi
0

Just det, jag glömde berätta! Killen har fått sin första boll! Vid elva-tolv veckors ålder trillade den ner. Visst, den är inte ens i närheten av pappa Ludde-lump, men det är ändå en boll minsann!

Norrskenets
0

#10 Min grabb, Rasmus fick sina kulor nere också vid 11 veckors ålder =) grattis grabben;)

Robinsnel
0

Åh vilken underbar busfilm!!

Sara
0

Den filmen gör mig glad! Viken underbart sprallig liten päls du har!

Sara

sarae
0

Åhh! älskade söta buspojken! Bilderna och filmen förgyllde min dag! Det var så härligt att få se honom i fredags, helt otroligt vad han blivit stor och fin!

Hoppas bara att det fortsätter att gå frammåt med grabbarna gruff nu..annars vet ni vart jag finns! Ni är även välkomna på lite illerterapi till skara ;)

Stotte
0

Kalas kul film! =)

Soffi
0

Roligt att ni gillade filmen :)

Aviendha
0

Vilket energiknippe, gud vad jag skrattade när han for in i bordsbenet =D Så typiskt busig-iller-grej ;)