Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 309 ggr
skrollan
0

OT Hund dödats efter bil

pga av en idiot som satt fast hunden i dragkrok och åkt iväg. Ja, som sagt det fanns inte mycket kvar av den hunden. Berättade för mamma och pappa om dem hört om hunden som dog i värmen i bilen från aftonbladet, så berättar min brorsa och föräldrar om den stackars hunden som blev släpad till döds av idoten ….. kändisjävel! Fan vad jag har lust på skolavslutningen att !!!!!!! åhhhh!!!! Så jäbval ledsen, idoten ska fan inte ha djur!!!Gråter Fan vad dem måste ha plågats, först från att tycka kanske det var kul att springa efter bilden till att den dras och dör på motorvägen Gråter

Sara
0

Kom han ihåg hunden eller glömde han att den satt där?

Sara

skrollan
0

han glömde tydligen bort den.

Faxlin
0

Här har vi anledningen till att aldrig någonsin binda fast sina djur vid fordon. De kan glömmas bort, eller någon annan får för sig att använda fordonet och inet ser att djuret sitter fast bak. Så aldrig någonsin. Låter man bli det händer inte dessa tragiska saker.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

hur fan kan man vara så dum i huvudet? vad tänker människan med? totalt hjärnlös. Det värsta var att pappa sa att det händer oftare än vad man tror att det finns sådanna idoter!! Kan inte släppa den förbannade bilden i huvudet av en stackars hund som verkligen ber husse stanna bilen Gråter

Zaria81
0

#4 Ja tyvärr händer det oftare än man tror.

Vet bla en klasskompis pappa som band sin jakthund bakom bilen,han fattade inte varför folk tutade och försökte få honom att stanna heller, förutom det jagade de inte direkt nyktra heller.

Jenahbella
0

stackars hund.. och stackars hundägare måste jag säga..
olyckor händer tyvärr.. och de kan inte va lätt att leva med en sån grej i resten av livet heller..
visst ska man inte binda fast sitt djur i bilen, men man ska heller inte dömma, tycker jag.
tänk känslan han får leva med i resten av sitt liv?
tänk när han stannar och inser vad som hänt? när han ser vad som finns kvar, eller inte finns kvar?
har han inte straffats nog med att se de?

skrollan
0

#5 nej, det är verligen vanligare än man tror.

#6 jag får såna fall vara egoistisk, dum och trög. Men jag lider verkligen inte med dem! Är man så pass iq befriad så får man skylla sig själv. Den det är synd om det är djuret och inte ägaren! Den känslan och den synen kan dem gott ha för att dödat sitt djur. Som att lägga en hund unde rbilen för att det är skugga där och sedan kör man iväg.

Jenahbella
0

#7 jag menade verkligen inte att du var  egoistisk, dum och trög.. verkligen inte! inlägget var inte riktat mot dig eller någon annan, jag delade bara med mig av min åsikt, precis som du gjorde med din.
de jag mena va bara att olyckor händer..
jag kan lika gärna råka trampa på min iller nu när jag ska gå å sova, en olycka som inte får hända.. men de betyder väl inte att jag e iq befriad för att jag glömmer att se mig om?
förstår att du blir upprörd och jag blir oxå ledsen när jag läser om de som hände den stackars hunden…

skrollan
0

nejnej, men jag menade inte att du tycker så, men att folk kanske tycker så om mig med dessa tankar. Men en olycka att trampa på sin iller är inte samma sak, den har inte "orsakat för att det ska hända" om man säger så. Sätta en hund i dragkrok är totallt iq befriat.

Jenahbella
0

#9 hehe blev orolig för att jag lät arg på dig ;)
*känner mig lite ettrig idag* ^^
Ne de e självklart inte samma sak.. försökte bara hitta nåt som "inte får hända"
visst e de jävligt osmart att binda hunden i bilen, riktigt riktigt osmart..
vi får hoppas att han (och många andra!) lärt sig något genom denna tragiska händelse iaf.

skrollan
0

ja, håller faktiskt med om att det var dåligt exempel ;) Hoppas verkligen att folk tänker på det eftersom att det tydligen är så pass vanligt. Har bara den hemska bilden i huvudet som gör mig så grymt ledsen!

Norrskenets
0

Fyf*n va hemskt <=´( *blir illa mående*