Egyptierna åtta veckor
Igår blev egyptierna åtta veckor gamla. Det firas med bilder utifrån.
Kolla på www.illrar.se/sarah inte klar ännu men men.

Ramses. Fina killen. Ska flytta till Vaxholm där en härlig utebur nästan är klar och väntar på honom. De skulle lösa det likadant som jag gjort med rör från ett fonster.

Amun-Re ska stanna hos mig.

Sethos är mörkast av hannarna. Kommer att flytta till hägersten tillsammans med Tuya.

Nefertari umgås en hel del med våra semsterillrar från HannaM och jag gör mitt bästa för att hon ska flytta med dem sen ;)

Isis flyttar oxå till Stockholms södra förorter där en kompis väntar på henne. Sötnos, hon är alltid igång.

Merytamun grävskopa. Stannar hos mig.

Det borde vara olagligt att vara så här söt. Många hjärtan har bankat för den här lilla saken, men hon söker fortfarande hem. Är dock lite sugen på att behålla henne. Haklapp men ingen tomteteckning.

Tuya charmade bokstavligen skägget av en stor karl ;) Det var så vackert att jag blev rörd. De skulle bara hälsa på Sethos en gång till men Tuya ville helt klart flytta hem till dem och så får det bli ;) Vem kan säga emot en så charmig tjej?

Neith det lilla benet. Söker egentligen hem, men när hon var halt så ställde jag in mig på att hon skulle stanna då jag inte ville sälja en halt iller. Står i valet och kvalet.

Nefrertiti for Emmi… Transporten till Götet är redan ordnad ;) Söker fortfarande (kanske) hem.

åhh helt kär i Iset=P
*dregel dregel*

Ja det är lätt att bli kär i Iset, hon är supercharmig och så söt att det gör ont.

#13 ja och haklappen gör det ju inte bättre direkt hihi

Rakarns vad söt Isis va på den bilden =) Gjorde det ju inte lättare att vänta hehe..

Hehe, hon är söt som socker.
Guud så söta de är <3
du har ju berättat att du försöker att ta en ny hona som kan vara nästa avelshona, får manb fråga vem det är ? :)

Du är ond Sarah!! :))
Snart rämnar alla mina försvarsbarriärer
Carpe Diem

Du är ond Sarah!! :))
Snart rämnar alla mina försvarsbarriärer
Carpe Diem

#19 Det är Merytamun som blir fortsättningen på min linje, om det blir fler kullar vill säga.
#20 Jopp. Hon åker till Skara med Hanna och till Göteborg med Sarae sen ;) 150 möss, det är ju på rea!
#18 ? ;)

*ångest* 

Fruttisen, det är inte för sent. Tror jag…
Hahaha Elliot och Nefertari funkar utmärkt ihop. Skulle bra gärna se att Hanna säger nej nu ;)
Jätte fin hemsida!!

Tack. Det är Paula som gjort allt ;) Jag ska bara skicka bilder tills jag lär mig hur man gör själv!
#22 å du tror att jag kommer frakta den sötsaken till gbg sen eller? inte en chans.. hon får så bra plats här :P

Hmmm… får fundera på den.

La la la.. jag har inte hört sett eller luktat nått… ska blunda heela tiden när vi hämtar älsklingarna idag=)

Vad är det här med antivalpköp som går i år?

Tag 2 betala för 1 kanske funkar ;)

Hehe, funkar det på dig?

Självfallet. ;Þ

Men då så!!! Vilken vill ni ha extra?

Jag har nu fallit för Cathys övertalningsförmåga och släppt valparna fria. Cathy flyttade genas ner allt som var viktigt i källare. Typ mössen på mattalriken och sedan har hon busat. Har nu äntligen fått tillbaka min iller som varit så misserabel i köket. Hon är glad och busig och gosig igen. Som det ska vara. :) :)

Glömde ju att säga… HannaM råkade kalla sin man för husse då de stog och pussade på Nefertari… Felsägning???

#34 Sluta suktas :P

Ser jag en öppning så måste jag ju ta den ;)

Hehe :D