Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 709 ggr
all4U
0

dörrmattor....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja Memphis är tjuv,kleptoman osv….hehe =)

Han snor dörrmattorna varje dag, flera gånger om dagen, släpar dom stolt över lägenheten och under soffan där han gömmer alla sina saker, har nu testat att tejpa fast dörrmattorn å hoppas att detta ska hjälpa då det blir smutsigt i lägenheten varje dag pga hans hyssFörvånad

MEN han ser ju så sjukt söt ut när han busar runt, stumpan bara tittar på när han springer omkring hehe =)

Någon annan som har illrar med kleptoman syndromCool

skrollan
0

haha, vbad gullig med mattan :) Nej, men däremot så tar skrollan diskproppen varenda gång hon går sina hyss på diskbänken! grrr.

all4U
0

#1 haha kommer hon upp på diskänkenSkrattande ja då ska ja va tacksam för att mina inte kan göra det iaf Skrattande

kitty
0

Melker tar PRECIS allt. han släpar iväg m mina kläder, tamponger, snik, pennor, allt allt allt och gömmer det under soffan :)

Amy tycker prylar e ganska tråkiga

Musiken
0

Pudding snor sulorna fran skor :/ Hon kan slita i timmar for att fa loss riktigt vallimmade sulor ^^

Beckiss90
0

det gör min *suck* vad jobbigt det är att behöver fixa tillbaka den varenda dag har faktisk också börjat med att tejpa fast den nu och det funkar skit bra hehehe *asg* :)

skrollan
0

#2 Jupp, hon ska äta på diskbänken och dricka ur kranen som Schess (katten)
#4 Haha, det gör skrollan och groggie med, men bara sambons scaniaskor, så jag lider inte Oskyldig

tokage
0

HAHA! Härlig pose på bilden :'D.

Cinkajou brukar gömma mina skor! När vänner kommer hit så måste jag låsa in deras skor, HAHA! Så i stort sett varje morgon är det skojakt som gäller :'D

Aviendha
0

Japp, här är vi lojala kleptomaner ;)

Strumpa är den värsta, pennor och allt som kan likna dessa (tamponger, skruvmelslar, rakhyvlar, tumstockar, tandborstar…)

Skosulor åker på en gång, om de inte i fabrik är fastsatta förstås, så när man får gäster blir det till att parkera dodgen på hatthyllan istället för skohyllan (som jag för övrigt inte vet varför vi har, det enda jag gör är att sätta skor i dem, och de river ner direkt efter)

De har inga (!!!) leksaker alls mina muränor. De få småmöss och pipisar de har gömmer de när allt annat är undanstädat.

När Aviendha fyllde 2 fick hon en burk med 10 pennor från Clas Ohlson, DET var uppskattat dock =)

TIMMY
0

Hahaha, sulor har varit en hit här hemma oxå! Rufus älskade sulor, i slutet var de de ända han levde för…

Vi har fort en hel hög med sulor i hänggarderoben vid dörren….vet inte vems det är eller nåt. Har frågat runt bland vänner men nix. Säkert 30 stycken… och han hade tom en tendens att stapla dom "rätt" i sin garderob.

Vi begravde honom med ett par sulor…han låg så fint med huvudet på sin lilla stash… vila i frid.

Mvh, IDA

AlbaStiffler
0

Jag hade en iller som var besatt av att rädda allting som blev blött när man duschade. Fast hon hatade vatten så "offrade" hon sig och kutade in i duschen och drog ut det som behövde räddas (schampoflaska/skrubbborste osv).

En nuvarande iller är besatt av disktrasan och snor den så fort han får chansen. Den göms under TVbänken… :)