Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 624 ggr
tokage
0

Knäsovare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi, ja just nu, i denna sekund så har jag en söt vit liten iller som sover i mitt knä. Han är så söt att jag smälter! Dessutom har han svansen under huvudet så det ser ut som att han har långt hår, hehe Oskyldig.

Eftersom jag inte har någon kamera i närheten så vart det webbkameran, som har lite halvtaskig kvalité.

Det är skönt o se att han känner sig så trygg hos matte att han kan somna i min famn :'). Att han sen mysfiser får man väl se som en… bonus? :'D

Det skulle vara kul o se era mysbilder :)!

Sara
0

Så gott det ser ut!

Sara

Faxlin
0

Riktigt mysigt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara87
0

Naw, så sött :)

skrollan
0

groggie och husse

skrollan
0

skrollan och matte

skrollan
0

myspys

Aviendha
0

Vilka söta bilder =) Ja, mysfisandet får du ta som tecken på kärlek, han vill ju att du ska lukta lika gott som han gör ;)

Här hittade vi min pappa som skulle "städa" Chade skulle väl få leka ute, men tydligen räckte inte krafterna till ;)

tokage
0

#4 Haha, den var ju underbar! :D

#7 Aaw, jag känner igen det där lite Oskyldig

Här har vi en lite äldre bild som säkert har kommit upp här ett antal gånger redan, hihi :)

tokage
0

Kom på en nackdel med att ha en otroligt söt sovande iller på benen…

Om man behöver flytta på benen för att det är obekvämt så finns det risk för att sötnosen vaknar och går iväg! Och om man får kramp så blir det problem, HAHA!

LiindaLarsson
0

tänk om jag fick ha mina illrar sovande i knät. eller nå liknande.. ibland händer det men inte ofta :(

Aviendha
0

#8 Jag har sett det förr, men det gör inte det minsta, ni är såå söta såKyss

#10 Jag vet hur det är, Aviendha vägrar liga i famnen, möjligtvis att man kan stjäla henne när hon ligger i iller-koma, då stanar hon i nån minut om man har tur ;)