Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 410 ggr
ronja
0

annons..

ronja
0
Faxlin
0

Liten söt tös. Undrar hur mycket som kan ändrats sedan hon köptes?. Hmm, nu ska jag vara snäll.
Hoppas hon får ett bra hem i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Hon såg riktigt fin ut. Hoppas oxå hon kommer till ett bra hem där hon får stanna.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

ronja
0
Faxlin
0

#4: Stackars liten kille. En livlig kille stod det, ja då är han en iller med andra ord. ;-)

Audiatur et altera pars

Therese-jhfd
0

Vadå: "som gärna vill ha ett nytt hem så han inte behöver åka till himlen alldeles för tidigt."

SkrikandesSkrikandesSkrikandes

Jag blir galen på sånt!!!

Madde
0

#6: Han är ju bara 12 veckor, att man ens kan tänka att han ska fara till himlen är ju helt sjukt.

[tiiia]
0

vad tänker folk egentligen när de skaffar djur? kunde jag så skulle jag ta hand om alla stackarna själva. men det går ju inte :(

nisse
0

men han va ju allergisk stod det ju..har ringt å ska kanske få hämta honom.

Faxlin
0

#9: du får skriva och berätta hur det går. Om du får hem grabben eller inte. ;-)

Audiatur et altera pars

nisse
0

hoppas jag får det för jag vill ju hjälpa den lilla att leva ett bra liv, som med nisse,och ådi..hummm undra vad han heter..glömmde att fråga

Faxlin
0

haha, hoppas det går bra i alla fall. Ser fram emot att få höra massor med roligt om honom fram över.

Audiatur et altera pars

nisse
0

ja jag med om vi får hämta honom, det va någon annan som va intresserade med men vi får se..tänkte bara att det va i näheten av oss däför ringde jag:-)

JossanH
0

#9 tyvärr är det allt för vanligt att alla som blir "allergiska" skyller på det för att dom har tröttnat på djuret eller tagit sig vatten över huvudet… Ledsen Är väldigt vanligt att nya illerägare blir "allergiska"..

Hoppas ni får hem honom- är verkligen fruktansvärt att skriva att han ska avlivas om ingen tar honom nu!!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Madde
0

Har ni hört något Nisse om det blir så att ni får åka och hämta honom eller blev det någon annan??

nisse
0

nej vi får veta det ikväll om han ringer.

tessa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

åååh vilken underbart söt liten flicka!! Kyss Som bor inte alls långt ifrån oss… har fullt upp med älsklingarna som de är till antalet just nu, men icke förnekar jag att jag gärna skulle vilja ha en liten tös till Jullen så småningom… som är en riktig kelgris och låg på mitt bröst i förmiddags då vi såg på filmen "shaggy dog".. min lille snusmumrik! =)