Mayavalpar 5 veckor.
Sent ute som vanligt!
Men nu kommer 5 veckorsnoteringarna :)
Vikt. Cereza 289 g . Tequila 305 g. Ronja 308 g. Salsa 282 g Cha-cha 306 g. Ay-Caramba 294 g.
Äntligen beslutade sig Maya för att flytta ut valparna ur buren, så nu härjar de i hela köket och lämnar små presenter till mig i varje hörna ;)
Här kommer en bild på Salsa, minstingen i kullen, såååå söt sååå.

Var jättetrevligt att träffa dig och din familj igen. Otroligt hur fort de små växer, sist vi var hos dig (1 vecka sedan) så var dem mycket mindre. Helt otroligt söta är dem allihopa.
Som vi längtar efter ljudet av illertassar mot våra golv.

#7 Kul att ni kom och busade med valparna en stund och jag ser fram emot att träffa er om en vecka igen. :)
Jag förstår att ni längtar. Ett hem känns ju inte som ett riktigt HEM utan ljudet av små illertassar =D.
Nu är det ju inte så långt kvar…. ;)

Om någon skulle vara intresserad så har vi 2 valpar som inte är tingade!
#9 säg inte så :(
^^ blir ju så sugen :P
vi va på illertäff idag och A´lou hade såååå roligt..
vill verkligen att hon ska ha en vän..
den som väntar på nåt gott väntar ALLTID förlänge :P

#10 Hi hi, måste fresta dig liiite ;)
Blää, vilka äckligt fula illervalpar! *Vill ha vill ha vill ha*
Sara

#12 Ha ha! Du är ju bara för härlig!!!
Det hjälper inte att försöka intala sig att de är äckligt fula =D
#10 haha vänta bara tills de blir dags för den till valp :P då snor ja alla :D hihihi
#12 bra där.. fula e dom å äckliga.. å så bajsar de överallt.. å luktar!! och så e dom.. alldeles… alldeles.. UNDERBARA…
#12 jag går helt på din taktik och försöker oxå intala mig om att de är äckliga, alla bits alldelles för mkt, de luktar illa, de är fula… jag vill inte ha en iller!!!!!
Satmaran tror du att en iller klarar sig att leva i byrån? isf kanske jag kan ha en? Pappa kommer ju inte märka någonting då ;)

#15 Nae, är det inte män man ska ha i byrålådan!!!? =D

#17 Ja vi bara väntar på att det ska reda upp sig för dig ;)
Nästa vår blir du säkert illerägd =D
#18 jag försöker, och det går framåt, igår provjobbade jag inför ett sommarjobb, och har man ett jobb är allt mkt lättare och det blir lättare att få ett nytt sen, har jag hört iaf ;)
Får nöja mig med att vakta diten och herku så länge :)

Va dom växer satmaran=D ögonen är helt förtrollande, kan knappt sluta se in i dom vackra ögonen.

#20 Tackar tackar Emma! Ja de är små gulliga trollungar, hela högen!

#21 Ja de är dom verkligen, har du sett mitt charmtroll i tråden "Norrskenets valpar flyttar" han sover så skönt i gräset=)

#22 Ja, jag kollade nu! Så fin han är, en riktigt mysig nalle :)

#23 hehe visst är han, fattar inte hur han kunde slappna av så mycket ute att han somnade hehe

#24 Typiskt valpfenomen, att ta ut sig till max och sedan plötsligt falla i koma oavsett var de är :)
Vissa barn gör ju likadant. Önskar ibland att jag hade denna förmåga =D

#25 ja det är så härligt, hehe ja jag kan iaf somna på stranden om jag ligger och solar;)*alltid nått*

Moster Astrid grattar till 5 veckors dagen!
Satmaran? Ska du ha någon återträff snart?? Skulle varit jätteroligt att se andra hur de ser ut och om de har samma härliga temprament som Astrid.

Satmaran var lite rolig där hahahah :D:D:D

#30 Åh! Det låter så mysigt att sammankalla alla valparna på ett sommarkalas, men jag tror inte det är möjligt att få ihop det! :(
Var ska jag göra av allt folk? Hur locka ner folk från Stockholm, Borlänge, Jönköping, Norrköping, Nyköping, Nybro osv….?
Både bensin och tågbiljetter är så dyrt nu att de flesta drar sig för en nöjesresa, lite trist är det!
#33 jag skulle gärna komma å hälsa på er på min semester i mitten av juli eller mitten av augusti :)
då hinner ja skrapa ihop lite cash :D
(om inte lousan äter mig ur huset!)

#34 Ooooii!!! va kul!!! Du kan ju plocka upp Maria och Mögel på vägen ner. Ta med tält och campa på Sibbarps camping!!! (om de tar emot illrar där).
Nej, men det går väl inte att campa med iller!!!??
Tält är ju inte speciellt rymningssäkra, he, he ;)
Husvagn får det väl vara då =D
Om vi får ihop några stycken på camping, så kanske det kan funka.
aww…Min lilla Tequila..vilken sötnos!

#35 Man kan ju ta med sin utställningsbur.
Jag kommer med mitt gäng om du anordnar något.

#37 Urgh svälj!!!! Jag? Organisera????
Jäkla kul att ni visar intresse!!!! =D
Vi får väl se längre fram i sommar då :)
#38 :) jaa vi får planera nåt tillsammans :D å du e överste chef satmaran! ;)

Ha ha! Överste Satmara****
Man kan ju se sig om efter Campingplatser som tar emot djur till att börja med, hmmm?
Min erfarenhet av camping är lika med noll!!!

Sötsnosar!!! Kan man få lite Cereza bilder? :D Snälla!!!!!
Kramisar

Skulle vara skitkul!! Men mögel jobbar hela sommare, och jag är bara ledig när han jobbar. Men det spelar inte så stor roll.. Campa vill jag göra.. bara fråga om pengar.. Låter skitkul!! :D
Jag vill oxå träffa massa kullsyskon och (hm, vad blir mayas valpar?) kullsyskonskullar? :o

#33 Har du en valpis i Nybro? :P
golf.ifokus.se
#43 jag tror elias jobbar med, han har precis äntligen fått jobb :D
så du och jag kan väl slå oss ihop? :D

Ja ja men!
Tipzy bor hos Amanda i Nybro!!!

:D *springer bort, plingar på och klappar*
golf.ifokus.se

# 47 Gör det och ge henne en puss på nosen från mig, när du ändå är där!
Gud så söta :))