Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 402 ggr
Theres
0

OT Springbreak.

Jag var på Springbreak nyss och kollade Amanda Jenssen, hon var jättebra live =) Sen var hon lite smårolig också när hon pratad mellan låtarna. Ska tillbaka snart (det är i Kalmar) och kolla på Takida och sen kanske dansa lite (nej jag ljög, jag dansar inte, men andra gör nog det) till Clabbe med rakt över disc.

golf.ifokus.se

Sara
0

Shit! Är det bara jag som känner mig totalt zombi i den här värmen?! Verkar som de flesta öser på.

Sara

Aviendha
0

Vad roligt! Älskar hennes röst =) Takida är inte heller dåliga live, åtminstånde var de inte de då jag såg dem sist för tre år sedan =)

Theres
0

Musiken var bra, men umgänget är det värsta jag har varit med om och jag funderar på att sluta kalla dem för kompisar och aldrig mer prata med dem. De sket fullständigt i mig, ingen brydde sig om var jag var, ingen vet ens att jag har kommit hem. De drog iväg, och när jag frågade var de var så svarar de inte…

golf.ifokus.se

Sara
0

# 3 Nä, det låter inte som några jag skulle vilja vara kompis med!

Sara

Theres
0

Jag får väl sitta här själv och glo och inse att jag inte har några kompisar. Jag är väl sjukt jobbig att umgås med, eller är jag ful och dum eller något…

golf.ifokus.se

Sara
0

Nä, jag tycker varken du är ful eller dum eller jobbig att umgås med. Du var trevlig i Landskrona om än lite tyst.

Sara

Theres
0

Jag är lite blyg bland de jag inte känner… Generad Jag börjar inte prata med folk om inte de drar igång ett samtalsämne. Men igår var jag inte blyg! Har ju för f*n kännt de jag var med i flera år, och en har jag t.om varit tillsammans med ett år och efter det "bästa kompis" i 3 år… Fattar inte hur man kan lämna mig helt ensam bland massa fulla människor utan att få det minsta lilla dåligt samvete och inte bry sig ett skit om ifall jag kommer hem eller inte!

golf.ifokus.se

Sara
0

Antar att du var ute med killar och jag har själv haft det problemet med en killkompis.

Saken var att han egentligen inte alls sket i mig utan det var så det gick till med hans killkompisar.

Personligen hatar jag att bli lämnad ensam vid ex baren, bordet..

Sara

Jenahbella
0

#7 uss va tråkigt :( så kände jag med mina fd kompisar.. så jag hittade nya istället :P
de e väl så att man växer ifrån varann efter ett tag?
men de e verkligen ursäkt till att lämna nån utan att veta att hon tar sig hem ordentligt :O
dissa dom! de e inga riktiga vänner :/

Theres
0

Det var både killar och tjejer. Vi var i öltältet (jag, mitt ex och 2 tjejer) och hade precis blivit bjudna på öl av nån snubbe som vi började snacka med, sen stod vi där med varsin ny öl, och jag skulle bara dricka lite innan jag ställde ifrån mig den, för vi skulle ut och kolla Takida. Men de gick, och den hittade jag dem inte i folkvimmlet. Frågade var de var via sms, fick som svar: Öh, va? Takida är bra, öh, vad menar du? Sen hittade jag en annan från det gänget som också var själv, men helt plötsligt försvann han för han skulle till öltältet, så då stod jag där ensam igen, skickade ett till sms och sa att nu får du ju för f*n säga var ni är för både jag och en till letar efter er. Fick inget svar… sen var jag helt själv. Och jag har fortfarande inte fått något svar…

golf.ifokus.se

Sara
0

Äsch, de är inga riktiga kompisar, så är det nog tyvärr.

Sara

Theres
0

Jag får väl återgå till att umgås med mamma, mormor och farmor som vanligt då…

golf.ifokus.se

Sarah
0

Är man bitter kommer man ingen vart. Ge dig ut och träffa folk!

Theres
0

Väntar tills jag bosätter mig på Öland… då är det alltid lätt att träffa folk… Det är liksom ingen mening med att gå ut i Nybro på stan och bara stå och glo. I Köpingsvik så babblar folk… iallafall på Strand Hotell i Borgholm. Och på stranden… jag blev bundis med några bartenders förra året på stranden… för jag hade tråkigt, så jag började snacka med dem…

golf.ifokus.se

Sara
0

Det är så man får kompisar, man börjar snacka med folk. Ett annat sätt är att gå en kurs eller att bli aktiv i en förening i närheten.

Det är inte så farligt att göra saker ensam, jag har inte heller så många att umgås med. Ok, jag skulle inte gå ut och dansa/festa själv men det annat gör jag själv.

Sara

Theres
0

#15 Jag går ut och festar med mig själv. Utan att dricka något då… så det kanske inte kallas för festa (jag är för snål).

golf.ifokus.se

Sara
0

Visst festar man utan att dricka. Jag körde ofta så jag drack bara ibland men visst fasen festade jag. Skrattande

Sara

Theres
0

Äntligen en till som håller med mig :D Alla andra säger att man inte kan festa utan att dricka, men jag har roligare de gånger jag inte dricker… Det blir en hel del festande utan att dricka på Öland, för jag "går ut" själv så jag kör bil så jag slipper cykla/gå ensam från Borgholm till Köpingsvik.

golf.ifokus.se

Sara
0

Jag är lika flummig (nykter) som mina packade kompisar så det är aldrig nån som tror jag är nykter..

Sara