Olika individer!
Tänk att trots att jag är inne på min 7:e iller nu så kan jag säga att det är så sjukt kul att se att ALLA illrar verkligen ALLA är sååååååååå olika som individer! Spikey som jag nu har som valp är nog en av dom snällaste underbaraste valpar jag haft hittills, hans hjärta är ett av dom mest underbara jag någonsin skådat… för det första så bits han inte för 5:öre han är alltid glad och charmigt busig och han vill verkligen INGEN nått illa, märks klart och tydligt att han verkligen ÄLSKAR att leva och trivs med det nya livet han fått nu.
Hans hopp och skutt och hans charmigt livliga rädsla för nya ljud osv som han ständigt gömmer sig för, för att sedan sakta krypa ut ur hålen eller under byrån för att kolla "hur farligt det egentligen var" får mitt eget hjärta att smälta, bara se det och hans lek med Devil då han tar sats och hoppar över han och flänger runt som värsta snurr leksaken för att i andra stunden göra en skateboard "ollie" ner för sängen som är en höjd på en halvmeter typ *BONK* ner i backen och sen springa och hoppa glatt som att det inte ens var nått farligt är så sjukt kul att se… han har redan lärt sig att gå i sele och lådträningen är det väll si och så med men som sagt han lär sig iaf snabbt *s*
Dom äter och sover tillsammans och man ser att dom funnit varandra som blodsbröder…sen trots att Devil i bland visar att det INTE är OK att komma busandes HELA tiden så fattar han galoppen efter 3 nya försök och lägger sig sen bredvid och sympati sover *s* GUD vad jag älskar dessa krabater, dom är en del av mitt liv och kommer alltid att förbli… over and out M@jk

Visst är de underbara små liv som fastnar hårt i hjärtat! 
Sara
1# Som nikotin *s* finns inget plåster som hjälper
men behovet är STORT *L*
ja man blir så kär i de små :) Själv har jag märkt STOR skillnad på individualitet o då har jag "bara" haft två illrar…

Ja men visst skiljer de sig otroligt mellan individer. Det kan jag också skriva under på.
Är så roligt att höra hur bra det går med dem båda.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja det är verkligen fascinerande att se hur olika de alla är. Jag blir förvånad varje gång jag träffar nya illrar.

Håller med ovan, det är otroligt kul att ingen iller är den andre lik. Så kul att läsa hur det går för mina och Sagas hjärtan, visst är han helt underbar..han har ju varit här hos mig haha;D*leer*
#7 haha jag blev piercad i läppen igår ;) så jag har en här hemma som gärna e me och startar upp din studio!

sweeeeeeet :-P

#7 hihi att man aldrig lär sig, man ska aldrig skryta hur duktig dom är på lådan för då gör dom genast utanför och i ditt fall att du skröt hur bitfri han är;)
#12 precis.. hmm-- fan vad kass han är på att gå på lådaaaaa! *hoppas*