Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 471 ggr
villhailler
0

konstigt min iller beter sig

hejsan alla hussar och matter. vi köpte en pip leksak till våran iller roxy . och när vi kom hem och pep med den så blev roxy jätte konstig .. hon börja typ tuckta den som om de vore en bäbis. och när vi tar den så börjar hon prata . å när vi tryckerr så att den piper så börjar hon prata ännu mer ..

tror hon att de är en bäbis?

lixom jag har ju aldrig sett en iller bäbis som är randig som en regnbåge och ser ut som ett ben :P

villhailler
0

putt

kitty
0

menar du att hon "ploppar"?

för det gör Melker med med sina pipisar och jag har tolkat det som en dominasnsgrejj och lite uppfostran. Om jag tar hans favvopipis ifrån honom, kan han ta den, ploppa, bädda nerden och fräsa och skälla på den för att den har flyttat sig :)

håll bara koll så hon inte tuggar sönder pipisen, fastnar i tarmarna, inte roligt. . .

jag år igenom Melkers varje vecka

villhailler
0

hon tuggar inte . hon typ försker sköta om den som om de vore en bäbis

Theres
0

Jag är lite avis på att din iller heter Roxy… jag är helt besatt i klädmärket Roxy, och om jag skaffar en till iller kan jag ju inte döpa henne till samma sak som en annan iller redan heter :P (Det räcker med två Melwin).

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Det är ett rätt vanligt beteende. De kan bestämma sig för att de älskar den och sköter om den, eller hatar den och vill hugga den. Det är lika vanligt båda två. Sedan finns det fler varianter med visserligen :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Stotte
0

När jag kom hem med en pipleksak till Ellie så blev hon som tokig. När jag pep så försökte hon klättra upp på mina ben för att ta pipisen från mig. Ger man den till henne så tar hon och lägger den i sin sovkorg alt någon annan sovplats. Skulle nästan tro att hon tror att det är hennes bebbe som ropar på henne och därav blir som tokig och vill ha den. Moders instinkter skulle jag tro =)

camillaalnebring
0

mina illrar blir också tokiga när jag börjar pipa med en sån pipleksak.. dom kommer springandes och pratar jätte mycket framför allt min iller hane nicke.. sen springer snusan och gömmer leksaken tills nicke hittar den och gömmer den på ett annat ställe..

Theres
0

Jag filmade precis när jag pep med en pipleksak. Filmen kommer upp under tråden "Epona är så söt när hon leker" när den har laddat upp sig klart. Då får ni ser hur mina reagerar (jag har lite ont i armen nu, fast det syns inget längre, ni ser på filmen vad jag menar).

golf.ifokus.se

AlbaStiffler
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stiffler hade en sån bäbis. Men han bet lite på den åxå, väldigt ömt och omtänksamt. Tillslut hade den för mycket naggmärken så vi fick slänga den. Köpte en ny liknande pipis, men den älskade han alrig lika mycket även om han kommer som en pil när man piper med den. Se poppar han massor åxå och ser orolig ut när man tagit den från honom och piper med den.

Här är han med sin bäbis!

villhailler
0

ok då vet jag att de är inte bara min roxy som är lite hmmm *konstig* men kan en kastrerad hon iller ha sina moders instingter kvar . trodde de försvan då ..

#4 jo de kan du väll göra .. de gör inget att de är fler som heter roxy ..

#9 en hane som har sådana instingter . har jag fackist aldrig hört talats om .. Generad .. men hehe de är bra att killar visar lite ömmhet .