Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 401 ggr
Sarah
0

OT Adjunkt!

Jg har blivit erbjuden en adjunkttjänst på univesitetet! Vet inte riktigt vad det innebär ännu men det är kontorstjänst och undervisning som ska gå att kombinera med mina egna studier. Fast tjänst med månadslön. Tvungen att berätta för det är så kul!

MimmieM
0

GRATTIS!
Du kommer heller aldrig komma ifrån skolans värld :D

Carpe Diem

Sarah
0

Vet, har hängt på uni i fyra år nu. Har två år kvar tills jag är klar. Det blir dessutom uppskjutet nu och sen vill jag forska…

MimmieM
0

Du är där uppe ja, jag stannar några nivåer längre ner som pysselpedagog ^^

Carpe Diem

Telefonkontakt
0

#3 jag ligger ännu längre ner som barnskötare Räcka ut tungan

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

MimmieM
0

du är ju färdig iaf ;)
Jag är inte klar förrän Januari 2010

Carpe Diem

Sarah
0

#3 är det nivåskillnader? skulle jag inte säga då det typ är lika viktigt!

Aviendha
0

Grattis! =) Det är ju perfekt att komma in lite på den kanten, spec om du vill forska sedan.

Nea
0

Grattis Sarah.

Sara
0

Kul! Grattis!

Sara

HannaM
0
Sarah
0

Nu har jag pratat med dem om tjänsten och det är helt sjukt. Jag ska göra samma sak som jag gör nu. Mao undervisa på grundkursen. Första gången man gör det ses det som en halvtidstjänst. Andra gången har man redan gjort förberedelserna och det blir typ 30% jobb. Nu vill de betala mig för 60% vilket gör att jag typ går upp 4000 i månaden i lön och får semster och jobbar bara 30%. Undervisningen börjar 1a september men tjänsten börjar första augusti. Så, jag börjar min anställning med en månad semester. Dessutom får jag en fin titel ;) Adjunkt Säll. Det är för bra för att vara sant.

KerstinL
0

Grattis!!!!! Det låter som en sån där honnörstitel.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool