Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 608 ggr
jaghetermaja
0

Första iller (:

Hej Glad

Ska snart köpa min första iller ;) Någon som har lust att skriva allt man behöver till den, så jag inte glömmer något imån när vi ska köpa alla saker? Skrattande

ViktorMarina
0

http://www.iller.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=94a79282-18fd-46a3-b3f2-0ceabf350a2c

Läs den här tråden, där tas samma fråga upp!

Har du hälsat på någon som har iller? Kan vara bra att uppleva djuret i verkligheten så man vet vad man ger sig in på innan man skaffar en iller! :)

Nea
0

Mitt tips är som #1 skriver. Läs på mycket om iller. Åk sedan till någon illerägare som bor i din närhet och ta med en massa frågor. Skriv gärna ner frågorna så du kommer ihåg allt du vill fråga om. Vill du vara säker på att du kommer ihåg svaren kan du alltid lämna lite plats mellan frågorna och skriva ner svaren.

Att besöka en illerägare ger inte bara svar på muntliga frågor utan även hur det kan lukta och se ut hos en illägare, samt en inblick i hur dessa små krabater kan bete sig.

League
0

Sen vill jag lägga till att alla illerägare jag vet gärna öppnar sitt hem för att släppa in nya iller-fantaster! Samt att de säger inte att allt är den dans på rosor, de säger som det är.

Lycka till!