Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 356 ggr
tokage
0

OT. Mors dag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja har ni gjort något speciellt för eran mor idag? :)

Min mamma hade tidigare "diskret" klämt in att hon ville ha en blå hortensia. HAHA! Tyvär så hade dom inga blåa hortensior här så det fick bli en vit :). Hon är dock inte hemma än då hon och min styvpappa har åkt för att hälsa på min styvpappas mor :).

Ja på bilden har ni min mamma och hennes "son" Punke. Våran förra leguan (han är numera omplacerad…). Hon behandlade lilla Punke som hennes son! HAHA!

tokage
0

Ja lite dålig bild, tagen med mobilen :)

tokage
0

Ja det är inte bara mamma som blir glad ;)

Jag fick ett gott skratt när han kröp in under pappret så man bara såg baken, så viftade han på svansen, och det såg så roligt ut!, HAHAHA!

ferretgirl
0

Min yngste son Peter kom med ett smycke med en odalad pärla i som byter kärlek. Fick också en stor påse med filidutter som är ett av mina älsklings godis. Han är så söt min lillkille.

Roxannee
0

Har jobbat på Solvalla idag och igår, elitloppen där ni vet hehe så köpte jag rosor där till henne :) svindyra såklart! haha

fridaas
0

Min mammas present fick vara att jag endast var närvarande, har inte råd att ge henne någonting, och jag är nästan aldrig hemma, men hon verkade nöjd iaf..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.