Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 454 ggr
Bloody-Dices
0

Arya

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då har lilla Arya kommit hem till sitt nya hem och här följer några bilder på hur det gått.

Hon ser ut att vara lite arg mig på mig med de ögonbrynen men vad ska man göra med en sån liten drottning…

Bloody-Dices
0

*Hon försöker komma på hur hon ska ta sig upp till fönstret (syns inte men hon kollar på det)*

Bloody-Dices
0

*Hon har kommit fram tilll att hon når om hon hoppar härifrån*

… Efter att jag såg hennes första lyckade hopp beslöt jag mig för att flytta "pappers-saken"…

Satmaran
0

Så vacker första bild!!!! Ögonen går nästan i turkos!!!!

Vilken vacker tös!!!!

Bloody-Dices
0

*Att krypa omkring mellan sovsäckar och tältsäckar är väldigt uppskattat*

Norrskenets
0

haha smidiga tösen!;) charmtösen!

Hoppas det går bra för tösen och att det går bra för henne att sova utan sina 8 syskon, mamma och barnvakt/lekkamrat. krama henne från mig =´)

Bloody-Dices
0

*Tydligen har både jag och Arya samma öga för konst*

Hon brukar kolla och försöka hoppa in i en affisch från 80-tals-serien "Thundercats". 

#3. Jo visst, familjen föll pladask för henne så det brukar vara runt tre syskon som leker med henne tills hon däckar.Skrattande

#4. Jo hon har börjat vänja sig, var mest de första gångerna som hon tycktes leta efter någon innan hon skulle somna.Glad

Bloody-Dices
0

*Hennes tre favoritleksaker; en bock, mjuk pingelboll och en tygmus på snöre*

Bloody-Dices
0

*Ingen anar att en vanlig låda med sockar och kallingar egentligen är den hemliga ingången till "illergrottan"…*

Sanningen att säga så har samtliga lådor i garderoben en öppning i bakdelen där man kommer till ett utrymme på cirka 1,2 decimeter mellan garderoben och väggen.. Detta är naturligtvis hemligt och ingen förutom Arya vet detta.

Faxlin
0

Vad roliga bilder du har fått där. Man verkligen ser hur hon klurar på att ta sig dit hon inte får :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bloody-Dices
0

*Det klurigaste är som sagt att få "skatterna" genom lådan till gömslet.*

#9. Jo då, det ser så lustigt ut när hon sitter och funderar på hur hon ska göra för att komma vidare.Glad

Bloody-Dices
0

*Sen är det ju alltid skönt att ta en lur lite då och då.*

Norrskenets
0

#6 Ja huuga lill gumman, hoppas det blir bättre snart =´)

Vilka härliga bilder =´D