Spikey har anlänt *s*
Blev ett glatt återseende med bus i rör och bopp`n roll, ett gemensamt bad för att lukta lika och en liten tur på tu man hand för att hitta tryggheten hos sin nya husse..han träffade även familjen hund Codak en snabbis, vår jackrussel som slickade Spikey i hela ansiktet *s* riktigt sött =D,…sen tog batterierna slut….

sött :)

Codak är en foxterrier va?

Jag menar det ser ut som en * åååh pinsamt* hahahahaha 
#6 nej som det stog jack russel *s*

Underbara bilder på dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sitter och snyftar av glädje att dom tyr sig till varann så bra direkt =´) Hoppas jag och mina tussar får träffa go hjärtat framöver =´)
#11 Natten gick väll bra måste jag säga var tvungen låsa in mig själv i sovrummet då det var bus och tok i köket och hallen flera timmar in på små timmarna men vid 05:30 var det tyst *s* då var Devil less på Spikeys energi knippe och boppandet byttes mot argt väsande så fort han kom nära in på han..men då jag vaknade sov dom i samma korg på Devils ställe iaf *S*

Ja, jag ska fan oxo ha en till snart !
Gäller bara att övertala kärringen här hemma ;)

hehe va skönt att kvällen gick bra, verkar som dom hade party hela natten;) Ja det är riktiga energi knippen kan jag lova!
#14 Finns en liten mörkt viltfärgad tös kvar*blink blink*;) hehe I vanliga fall brukar det va mannen i huset som brukar säga stop på illertalet men sällsynt att kvinnor kan säga nej till en till illervalp hehe
Nu är batterierna slut igen för båda faktiskt, nu sover dom båda "bepälsade krokodilerna" bredvid varandra varje gång dom ska sova och jag har även lämnat dom ensamma 4 timmar i dag på dagen då jag var och jobbade och när jag kom hem så sov dom oxå bredvid varandra så jag tolkar det som att Devil redan hunnit visat vart skåpet ska stå *s* Spikey är inte sen med att "ge igen" dom gånger heller när dom naggats men det har bara vart korta stunder i stridens hetta och så klart naturens egen gång, I dag då både Devil och Spikey fick träffa jycken Codak så slickar Codak väldigt mycket på Spikey och Devil var inte alls sen med att försvara honom, tolkar det som ett väldigt bra tecken *s*
Och så här ser det ut i skrivande stund…endast tomten är vaken

Naw va sött att han redan börjar försvara "lill" grabben=´) Riktigt kul att se och läsa hur det går för dom=D