Råd?
Som dem flesta kanske vet så är skrollan som en apa. Hon är precis överallt. Blommor, under mattan, på skrivbordet och kastar ner räkningar, i bokhyllan, i gardinerna, kan fortästta i en evighet. Men nu har hon lärt sig att hoppa till köksbänken!!! 
Försökte flytta köäksbordet eftersom det är det som hon hoppar ifrån, men det är omöjligt eftersom det bara kan stå på ett sätt. Varenda gång jag ska diska så är proppen borta! Är rädd för att hon ska börja äta på den, just nu lägger hon den bara i hennes och groggies gömmor.
Tänkte om man kunde ställa undan proppen, disktrasor m.m. under diskbänken, men där är det också fullt med mat, sand, spadar, pellets och allt.
Men jag kan ju inte gömma all disk i diskhon heller. Vad ska jag göra?? suck.
kort på köket.
Vänd på bordet och ha 2 stolar mot fönstret och varsin på kortsidorna?
Inte så snyggt men kanske illersäkrat.
Sara
ja, vi tänkte också på det, men då blir det tyvärr närmare mellan bordet och bänken pga av stolarna =/
Hmmm..
Sara
Ta bort två stolar, skjut in bordet nära fönstret med långsidan längs med fönstret. Hänger du med på förklaringe? Själv är jag alldeles för trött för att kunna beskriva bättre :-))
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
aaa, tror det nettan ;) att långsidan står mot fönstret och ellementet och att vi bara använder två stolar på motsatta långsidan :)

oj vad lågiskt hahah (I)
killen tyckte inte om förslaget. Men hoppas på flytt så att man kan lösa med gring eller liknande. annars får vi skaffa dörr till köket. tack i alla fall :D