Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 397 ggr
PlusPlus
0

Lite hjälp?

Hejsan. Jo det är så här. Jag har börjar bli intresserad utav att skaffa en iller men det blir inte förän om några år när jag har en ordentlig lägenhet och en lön ifall något händer. Har koollat runt lite och tänkte att man kan ju aldrig börja läsa på för tidigt, det går ju inte att lära sig för mycket. Men det är ju så att min dator är nog antagligen på väg till total krasch för just på iller iFokus så kan ja inte öppna några artiklar eller sök nårga inlägg. Så om ni har ork lust och tid så skulle det vara jätte snällt ifall ni ville länka de trådar ni tycker är bra att läsa inför en illerfamiljemedlem. Av någon konstig anledning fungerar det ofta via länkar -.-
Tack på förhand :)

kitty
0

hej och välkommen :)

Om du söker runt lite bland gamla inlägg så hittar du nog vad du söker.

lycka till :)

PlusPlus
0

Jo men det är det som är så himöla krångligt, datorn låter mig inte använda sökfunktionen. Det har blivit s ett par gånger för mig på andra iFokus sajter också -.- Tror datorn är inne på sina sista dagar eller så är det mitt norton som inte vill tilllåta ngt igen =P

elinn
0

Men du behöver inte använda sökfunktionen. Du kan bläddra bland inläggen som finns till vänster.

Hoppas du hittar mycket bra information =)

Soffi
0

Ett tips är att åka och hälsa på någon med iller så får du känna och klämma på dom själv och ser hur dom faktiskt är som djur. Många illerägare runt om i Sverige ställer gärna upp och visar sina älsklingar. Vart nånstans bor du?

Norrskenets
0

Välkommen hit!0

KerstinL
0

Du är välkommen hit oxå, den enda som bits när man klappar honom är Kent (min sambo)och han är vaccinerad.. *asg* Cool

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

HannaM
0

säker?? på vaccineringsbiten? han är dansk så jag tror det finns många läskiga smittor där

KerstinL
0

Nja, det är nog en spruta dom missat; den med vett och etikett.. hehe

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

HannaM
0
PlusPlus
0

Nu fungerar de igen för mig. Ja kunde arken söka, öpnna flickar eller vissa inlägg för att et kom nå skit om att datorn inte tillät det. De har brukat fungera med länkar då men nu fungerar det igan iaf =)