Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 389 ggr
elisvelis
0

iller önskas.

För något år sedan blev min lillasyster besatt av illrar. Men de blev tyvärr ingen, då vi flyttade mycket. Nu har även jag fått upp mina ögon för denna bedårande varelsen.

Nu har jag samlat upp information och har läst alla nackdelar, och olater hos illern, men fortfarande är jag fast besluten om att mitt liv blir roligare med en liten krabat vid min sida.

Jag har aldrig haft en iller, som ni kanske har förstått, men jag är van vid alla djur. Uppväxt med hundar, katter, reptiler, gnagare och hästar. Känner mig trygg och säker i djurens närhet och kan hantera många situationer.

Jag är 21 år och bor i Lindome, 1,5 mil söder om Göteborg. Bor med min mamma och mina syskon. Skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som föder upp illrar runt Göteborgsområdet, för vidare samtal.

Med Vänliga Hälsningar Michaela

[jenkass]
0

välkommen hit säger jag, iller.ifokus är en jättebra sida att finna information på, även jag började här innan jag "blev med" iller ;)

skrollan
0

i göteborg kommer du hitta många som kommer låta dig besöka dem skulle jag tro :)

Soffi
0

Ja, jag finns i Göteborg med snart två illrar. En på 4 år och en liten valp på 10 veckor. Du får jätte gärna titta förbi. Alltid bra att träffa på andras illrar innan man skaffar en själv. :)

sarae
0

Jag finns i göteborg med en hel flock med illrar, min hane är även far till en kull som är 3 dagar gamla här i gbg.

elisvelis
0

Vilket varmt motagande man får!

Trodde faktist de inte bodde så många som hade illrar i Göteborg, ifall jag ska vara helt ärlig. Men illerfolket är nog mer utspritt än vad jag tror.

sarae
0

vi är en hel hurv med illerägare här ;)

Nästa lördag (den 24) är det iller träff i viskafors (strax utanför borås), massor med nya och gamla illerägare, och ett hysteriskt antal illrar. Ett super till fälle att lära dig massor om illrar ;)