Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 392 ggr
AmmiG
0

Contesse, titta vad...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag flyttade mamma, så nu kunde jag bygga ett hus åt oss! Fick lite hjälp, bara lite…

AmmiG
0

Hoppas du tycker om det. Lite pillrigt var det att få ihop, men roligt hade jag..

Mandysan
0

naaw vad söt!:D Hoppas att Kotetsu och Contesse trivs där…

AmmiG
0

Det står något konstigt ovanför dörren…ska ha något med mysigt boende att göra…

AmmiG
0

Hoppas du vill bo här tillsammans med mig. Det är mysigt inomhus också, en fin mysig handuk att sova på och fönster att titta ut genom.

Det ska bli så roligt att få en jämnårig att leka med. Visst du är en vecka äldre eller så, men det gör väl inget.

Jag har fått veta att vi har samma pappa och att han kanske följer med dig på resan hit. Ska bli roligt att träffa honom, tror jag (är han snäll???), men han får inte bo med oss, kom ihåg det! Han får bo hos mamma och hennes bekanta.

Hälsningar från Kotetsu

AmmiG
0

#2 Det följde med när jag köpte en 10kg säck Royal Canin (Nutrition-serien). Får jag möjlighet ska jag köpa upp mig på 5 till säckar. Bara för att få husen.

Mandysan
0

Det förstår jag=) Hur gulliga som helst! Och dessutom skadar det ju inte att ha ett litet matförråd=)

AmmiG
0

Matförråd är aldrig fel. Det var ett nytt foder i serien som jag inte provat tidigare. Helt klart en glad överaskning. Dom äter hälften så mycket / dygn och skiter bara 1/4 del så mycket, jämfört med förra fodret. Alltså tillgodogör dom sig detta foder, mycket bättre än det dom fick förut. :-)

Veronica
0

Åh vad fint ni har gjort för mig =))) Längtar tills jag kan krypa in i huset och gosa med dig Tets! Eftersom min nuvarande mamma är så seg med att lägga upp nya bilder på mig så får jag väl fixa det själv, visst är jag snygg!

Amor vincit omnia

Veronica
0

Ett till

Amor vincit omnia

Veronica
0

Lite suddigt detta…men vem orkar stå stilla hela tiden!Flört

Amor vincit omnia

Madde
0

Vad kul och se lite bilder Veronica. =))) Fina var de oxå.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

domiino
0

#10 hihi ett sådant hus har min Roxxie med ju! riktigt stolt är hon över det och ska ha med sig det överallt och skulle jag glömma det någon gång är hon arg tills vi kommer hemm..hihi

AmmiG
0

#8 Roligt att du vill bo med mig i huset! Du ser ut att vara lika mörk som mig. Det har vi nog efter papsen, min mamma är silver!

RC Queen 34, är ämnat för  enl. eng. text på framsidan: "For Queens in heat, gestation & lactation", men i den Svenska textrutan har dom endast tagit med dräktiga och digivande katter.

sofie
0

Vilket fint hus Tets och Contesse kommer att ha :)

AmmiG
0

#14 Brukar hitta honom i det varje gång jag kommer in till honom. Han verkar trivas jättebra i sin nya lya. :-)

Faxlin
0

Superfint Ammi. Klart grabben trivs där och vad kan vara bättre än att få dela den med en snygging som Contesse. ;-)
Det där huset är så socker sött.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AmmiG
0

En kompis att leka med, var uppskattat. Här kommer två bilder på Tets och Tessie.

AmmiG
0

och en till bilde på busfröna. :-) Båda två är underbart snälla, ingen tar i hårt när man busar med dom. Tets är väl den som blir ivrigast och glömmer sig ibland, men inte ens då blir det märken.

AmmiG
0

Lägger väl upp en bild på Tets och Contesse. Dom verkar trivas bra tillsammans, leker, busar och sover med varandra. Dom gillar att vara i famnen och gosa. :-)

Faxlin
0

Mörka fina Contesse ser riktigt ljus ut bredvid den extremt mörka och snygga Tets.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars