Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 319 ggr
oneisis
0

promenader

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

allvarligt. hur mycket ska man behöva vara ute med en iller för att dom ska vara nöjda?? har promenerat 2 timmar idag i skoen med Ceasar och han var även med i stallet imorse när jag släppte ut hästarna (han fick leka i en box då länge) men ändå så står han där när jag ska gå ut.. vad är det för fel på honom.. jäkla iller… =P

Fruttisen
0

Han är iller? =P

oneisis
0

och hur faan kan dom veta att man ska gå ut?? redan när jag börjar göra mig iordning och byter kläder går han och intar sin position.. tycker inte om att ha han där.. dåligt samvete… :P

Faxlin
0

Mohahaha, det där känns igen. Visst är det underbart med de individer som är så alerta. Har ett par som aldrig tröttnar här hemma med.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

oneisis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 ja och det borde dom inte vara!! helt enkelt.. borde ta bort den där iller genen.. ne skojar bara..

Fattar bara inte hur det kan vara möjligt.. han´har varit ute totalt 3 timmar… jaja.. hopplöst fall kanske..

Faxlin
0

#4: Säger bara, passa på och njut. Jag älskar mina alerta individer. De är vaken mycket mer än de andra och det ger en mer tid för att gå långisar med dem och sådant :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara
0

Prova att aktiviera honom med lite agility eller träna på att göra konster. Funger på hundar som i princip kan promenera matte och husse utmattade utan att bli det minsta trött.

En stunds hjärnträning är betydligt mer tröttande än promenader.

Sara

oneisis
0

jo det är härligt att man inte behöver dra runt honom… agility.. vad har du som belöning? tänker att man inte kan ge vetegroddsolja i kilovis kankse.,..