Iller iFokus

Iller

Etikettförsäkringsfrågor
Läst 380 ggr
cannaydia
0

Omplacerings ansvarig

Hej allihopa!

Ville bara berätta att jag är omplaceringsansvarig hos föreningen Svenska illervänner (www.illervanner.se).

Mig kan ni nå på: Omplacering@illervanner.se om ni är intresserad av att skaffa en omplacering eller vill omplacera er sötnos kontakta mig så hjälper jag er.

AmmiG
0

Hej cannaydia! Bra att du berättade, då finns det två omplacerings ansvariga, som är medlemmar här. Bra att veta om det behövas hjälp med omplacering.

/Ammi

Nettan
0

Näää.. nu har du väl ändå fel Ammi  ;-)

Sarae är omplaceringskoordinatör i Skåne
Johannah är omplaceringskoordinator för STIF
Jag är vikarierande omplaceringskoordinator för STIF.
Cannaydia (Malin) är för Illervänner.

Nu är det fyra här..*S*

cannaydia
0

:-) bra att det finns folk som vet va de håller på me:-)

Jag kan säga att vid akut omplacering har illervänner även tillgång till akuthem!Skrattande

Nettan
0

Det känns som om det inte kan finnas för många omplacerare. Tyvärr så tycker jag att det varit så många redan i år och då är hösten inte här ännu! 

Spelar ju absolut ingen roll om man vänder sig till illervänner eller Stif eller lokalgruppen i Skåne. Huvudsaken är ju att illern får hjälp.

emoflickan
0

Hm, på nåt sätt blir det alltid jag som blir akuthem. Alla bara utnyttjar mig hela tiden för att jag inte kan säga nej *le* :P

Nettan
0

hehe Hanna.. som om du vill säga nej?
tänk om man kunde behålla alla omplaceringar själv..*drömmer*

illernettan
0

Hej

Vill bara rätta ett litet fel. Sara E är omplaceringsansvarig för Skaraborgsillern, Sverige inte lkg Skåne. Vem som är speciellt ansvarig för Skåne vet inte jag. Kanske någon annan vet.

Med vänliga hälsningar Anette H

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Nettan
0

oj.. det är jag som snurrat till det.. jag skyller alla misstag på min aktningsvärda ålder..*S*

Therese-jhfd
0

Lokalgrupp skåne har ingen som är huvudansvarig för just omplaceringar, vi lyder ju under STIF. Flört

Men är det en iller här nere som är i akut behov av ett hem så gör vi ju så klart så gott vi kan ändå.

Mvh: Therese

emoflickan
0

Nettan, heh antagligen vill jag inte säga nej ;) Men det blir ju svårt att lämna ifrån sig dom små sötnosarna heh, men jag tror att 5 grabbar är allt jag kan hantera just nu :)

cannaydia
0

haha Hanna kan du bara hantera 5pojkar, låter som du behöver praktisera på min "illerfarm" live i hemmet :-D

Denna kommentar har tagits bort.
Faxlin
0

Mycket bra tycker jag att dessa omplaceringskordinatorer finns. Att vi dessutom har fyra stycken här inne är inte fy skam. När det gäller illrarnas väl och ve tycker jag att det inte ska spela någon roll vilken förening man är omplacerare för. Alla får liksom hjälp.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars