Illerträff nu på lördag!
Tappade bort förra tråden. I alla fall är det illerträff i Sjödalsparken i Huddinge Centrum den 5/8 kl. 13.00. Roxanne ska komma, och borgarn. Några fler? Det ska bli första gången jag träffar en iller så hoppas att alla kommer, iaf alla som bor i eller i närheten av stockholm. Finns ingen anledning att inte komma :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vi brukar bli ganska många, våran förra huddingeträff förra året var kanon, hur mkt folk som helst och underbart väder =)
#1: Åh vad toppen! =) Ska du komma?
Jorå, jag är på alla våra träffar :)

jag kommer med min päls :D
men finns dte någon som åker förbi centrelen i stockholm som man kan åka till träffen med?
jag har nog sämsta lokalsinnet och kommer nog bara tappa bort mig annars:P

Om det är någon som åker förbi Eskilstuna så kan även jag följa med. Inte för att jag har någon iller, men jag vill gärna fotografera lite. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
jag ska dit :)
Åh vad toppen!! :)
#4: Nej, jag åker inte förbi centralen eftersom jag redan är i huddinge, men jag kan ge en grundlig beskrivning som inte ens du kan åka fel på =P Och nummer så att om du mot all förmodan kommer vilse kan ringa! hihi
#4: Förresten så ska ju Roxanne dit och hon åker ju uppifrån så hon kommer åka förbi centralen! Henne kan du åka men :) Men frågan är om hon hittar, haha
Ni är alla jättevälkomna! Alltid kul när det kommer lite nytt folk oxo =) nu får vi bara hålla tumamrna för att det blir fint väder, MEN så ni vet att om det skulle regna så finns det en scen i parken som har tak så vi slipper stå i regnet =)
Gah! Kan det inte vara Lördag nu =D!! Ska bli kul att träffa massa iller-folk :) Hoppas på sol får vi göra! =)

#8 hon ksa ju inte dit, för jag skulle ha åkt med henne från början men nu hinne rhon ju inte ;____;
#11: varför inte? Det har jag missat då.. :(
JAG LÄNGTAR! Träffa en iller för första gången!! XD Hoppas man inte får allergiska reaktioner bara *håller tummarna*

Jag kanske kommer förbi, men utan illrar då, eftersom mina är besudlade med ohyra ;-)
Nettan, det vore ju jättekul om du kom! du kan få gosa med Tjabo 

Det har jag redan planerat. En stooor väska ska jag ha med mig ;-)
Tengil kommer och hällsar på
Falo, jättekul! du är så välkommen :))
Bifogar här en beskrivning av hur man tar sig till träffen för er som inte riktigt vet, min sambo var snäll o knåpade ihop den:)
Kommunalt, pendeln mot södertälje centrum, hoppa av vid huddinge centrum. Gå mot centrum, förbi parkeringshuset forellen, där ligger parken.
Med bil följer man väg 226, lättast är väl att åka södra länken och följa skyltarna. Man åker upp mot Älvsjö, men det står nog skyltat 226. Parkera lätt i parkeringshuset Forellen och sedan är det bara att traska rakt ut i parken (mer eller mindre:)
Karta finns på www.eniro.se, bara söka på Huddinge Centrumså är sjödalsparken utsatt, men bara i vissa zoomlägen av ngn konstig anledning =)
Skulle det vara så att nån kommer dit o inte hittar oss så kan ni ringa till mig, mitt nummer är 0737-148418 och jag heter Hanna =)

är det någon som kommer från södertälje o nykvarn hållet som ej har bil så finns det plats i min om jag hinner gå dit på lördag! mvh sandra
Nu är det inte långt kvar! Imorgon träffas vi =) Och det ser ju ut som om vädret kommer vara på våran sida oxo =) Vi ses där!
Imorgon! Jaaa, vad jag längtar! =D knappt 25 timmar kvar
att man alltid ska bli sjuk när de e som mest olägligt, men jag ska dit om jag så dör på kuppen!
Jag och Gameover åker från Uppsala kl 10.10 nån mer som åker från uppsala?
#23: Jag har skickat en superkarta till henne :) Jag bor i huddinge så jag är redan här, är SÅ nervös. Aldrig träffat en iller förut. Tänk om jag mår dåligt (allergisk) eller tänk om dom biter mig :O Hihi
#24, hehe du behöver inte vara nervös, vi är inte farliga, och inte illrarna heller (dom flesta iaf *flin*) jag tar inte med mig bitmonstret hemifrån utan bara dom snälla grabbarna. du ska få hålla min lille gosetjockis gimli, han är den snällaste du kan tänka dig =)

#24 hahah, japp, mer noggran kan man inte vara ;D
MIn päls bits när det är mycket som händer, men då är det inte för att han är rädd eller något utan för att han har så kul att han inte vet avd han ska göra, men när man har fått upp honom i famnen och pussat lite på honom så blir han en riktig pussgurka :D oftast iaf ;P
#25 aw, gimli verkar så goo med hans söta jättemage! :D
oh, han vil också få hålla
och alla andra som kommer :D (alla illrar är det då menat :P)
Men vilka är det som kommer egentligen? :*
#26, klart du får hålla honom, Gimli brukar gå laget runt ;) Det verkar vara riktigt många som bestämt sig för att komma, jättemånga som jag inte har träffat så det blir superkul! Vi får räkna imorgon o se hur många vi blir :) Vi är nog där lite innan 1 om ngn skulle komma tidigare =)
#27: Jaa, jag vill jättegärna hålla honom!! Vet inte hur man håller en iller, du får visa mig! =D Hoppas jag vet vem som är du då, jag kommer med hela familjen i släptåg. Mina föräldrar ha SÅ mycket fördommar om illrar så snälla säg något bra till dem :) Tänk skaffa iller när jag flyttar men kan ju vara bra om de inte tror att illrar är monster.
Min pappa säger att de kan klättra på väggarna och hoppa som katter kan och förstör saker med glädje. Hur kan de hoppa så högt med så små ben? =P
#27, haha, vi kan nog få dina föräldrar på bättre tankar =) och att hålla en iller är inte mkt klurigare än att hålla en katt, förutom att dom e lite mindre då (kanske inte gimli då) ;) du missar nog inte mig, har med mig tre stora grabbar, och blonderat hår med grym utväxt ;) men jag brukar försöka prata med alla som kommer ändå så det blir nog inga problem =)
12 timmar kvar! längtar så!

#30 nänä, du längtar inte alls ;P
Ni måste berätta hur träffen är när ni kommer hem från eran sammankomst. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#32: Hur länge brukar det hålla på, du madde som verkar veta? =P Jag ska åka om en timme, vad kul det ska bli! :)
#32, det brukar oftast bero på vädret =) men idag är det ju kanonfint! 2-3 timmar kan jag tänka mig =)
#34: Ja, blev så glad när jag vaknade. Verkade lite kallt först men nu är det ju superfint!
Åh vad dom var söta allihopa!! Nu luktar jag iller om händerna :) Det var jättekul. Gimli var verkligen en tjockis och man verkade kunna göra vad som helst med honom utan att han brydde sig! Supersnäll! Men så fick jag ett litet nyp av Tindra när jag höll på med hennes ungar, så det gillade hon inte, hihi. Men hon var söt ändå, och alla ungar! OMG! Supersöta. Brukar mest gilla illrar utan mask, men nu har jag helt ändrat uppfattning. Det var supercharmigt :) Ååh vad mysigt det var. Mina föräldrar gick efter 10-15 min och jag gick efter 1½ timme men ville stanna längre!
Tack alla som kom på träffen! Det var jättekul att träffa er =) Kanonväder, massa trevligt folk och otroligt mkt illrar :) och fick träffa massa syskon o släktingar till mina grabbar, roligt! Nu ligger mina helt utslagna i köket, kanske blir en lugn kväll för en gångs skull ;)
Tack för en jätte rolig och lyckad träff!
Super bra väder och mycket folk! :)
Valparna sov ju en del mot slutet, så nu är alla vakna här hemma och badar i en balja! (ja som trodde ja skulle få lugn och ro efter en sån här lång och varm illerträff!
)
Hoppas någon lägger ut lite bilder sen från träffen :) , ja hann inte fota så mycket själv.
Toppen träff
foto tack

foto kommer när jag orkar.. jag är så hungrig att jag snart äter upp en iller eller två. Ska kolla om jag fått några vackra bilder. Jag fotade ju din Snowflake Borgarn, jag tror det blev jättefint.
Ge er till tåls.. det kommer under kvällen.
Gud vad trevligt de va! Blev ett antal diskreta kidnappningsförsök på en viss stor mörk pojke vid namn Hemi
Sen fick Pirjo stå ut med mig å Jessica i typ 6 timmar till efteråt
hehe, riktigt skönt va de å snacka lite
får komma över å "klippa klor" (kidnappa Hemi) fler gånger ![]()

Nu finns det lite bilder upplagda på nätet.
Illerträff i huddinge
lösenord: solsken
#42: Skoj och se lite bilder. =)))
#44-45
Det är min lilla Damien tror ja! :), ser ut som hans storlek och hans vita teckning på halsen :P

#41 hahaha, ja! Och värsta servisen vi fick av Tom, haha :D
Fast som vanligt satt jag där blygt och lyssnade när ni snackade ;P
Fats jag kunde iaf läggain en komentar lite då och då :D
Det var väldigt många som kom och det var kul att träffa sötisTengil, även om det blev en snabbis och han spöade upp brorsan lite grann ;P
Jag fick inte så många bilder alls eftersom min kamera är sönder.
Men några blev det iaf.
Veslans skönhet; Humla (;

Skoj med lite bilder. =)))
#53, japp det är Gimli ;)
#59s er man ju på vampyrtänderna
vilka fina bilder Jessica :)

ÅÅåååå…vad härligt det ser ut! Kul med bilder oxå! Jag måste verkligen åka på en iller träff nån gång! Eller så kanske jag får ordna en i dalarna
Hade ju varit kul! Men man får ju se vad som händer??! Ni såg då verkligen ut att haft de mysigt…med så många illrar! Jag har ju bara träffat en annan iller förutom smeagol..

Vad mysiga kort ni fått. Saknar kort på Lusen, hade inte Cilla med sig sina?
Annars ser det ut att ha varit en hel mysig träff.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars