Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 480 ggr
Telefonkontakt
0

Cutt cutt!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om lite mer än en timme så ska Sigge till vetrinären för att spela kula. Har så dåligt samvete att vi ska tra bort hans fina luddiga gröna kulor Flört

Ska även kolla den lilla knölen jag hittat på honom, det kan vara chippet som halkat iväg och det känns så tycker jag. Så det hoppas vi på!

Fottonot. På bilden är dock kulorna små, innan de ramlade ner!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

AlbaStiffler
0

Oj, vilken konstig knöl. Hoppas veterinären kan ge dig svar på vad det är. Stå på dig och se till att de undersöker den ordentligt!

lucifina
0

vad är det för kulor du ska ta bort? jag tolkade din text som att illern skulle kastreras men så kollade jag bilden och så långt fram på bröstkorgen ska väl inga sådana kulor sitta? *S* Hoppas iallafall att det går bra med kulborttagningen oavsett vad det är för kulor…

[LiisaDagger]
0

erm, det är nog bara vinkeln på fotot som är lite konstig.

Theres
0

Det är baken ser ni väl? :P

golf.ifokus.se

[LiisaDagger]
0

jupp

AlbaStiffler
0

haha , jag trodde åxå det var de misstänkta knölarna som syntes på kortet, inte ballarna. Snyggt värre!

[LiisaDagger]
0

Hehe, stackar lilla kille som måste vara med på den bilden. Inte direkt smickarande va? Tänk så många som tittar på hans illerrumpa Skrattande

sarae
0

Härligt att brorsan bli lika bortgjord som Ludde :P

Lumpen hälsar att han ska fly för livet! Det e mycket roligare att vara okastrerad!

Matte hälsar "lyssna inte på honom sigge, du komemr bli sååå poppis bland brudarna när du slipper klockspelet!"

Telefonkontakt
0

Sigge är inte hemms från vetrinären än. Men jag fick ett sms av Andreas och den lilla knölen jag hittat vid hans framtass var som tur bara chippet som vandrat iväg.

Jag har drömmt mardrömmar nu på morgonen. Stackars Sigge som blivit kastrerad…!

[LiisaDagger]
0

det kommer att gå jättebra

AlbaStiffler
0

#9> Vad skönt… vad gjorde de med chippet nu då? Fick det sitta kvar där? Sitter det inte i vägen då? *undra*

Telefonkontakt
0

#11 jag har ingen aning. de har inte kommit hem än, men jag tror att det fick sitta kvar. De har inte varit till besvär för honom. De kommer hem om runt en timme nu

skrollan
0

man sätter in ett chip i nacken va? Kan inte sådant, men är det inte konstigt såna fall att det kan vandra ner till benet? :O