Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 167 ggr
elinn
0

Gävle 22/7

Startar en ny tråd om vår träff i Gävle =)

Som redan sagts så kommer det bli en illerträff i Gävle 22 juli för alla som vill komma.

Vi träffas 12.00 på lilla parkeringen vid kyrkan i Bourlognerskogen.

Vet inte hur ni andra vill ha det men jag ställer gärna upp på att baka igen, tycker det är roligt. Dricka, något att sitta på och givetvis illrarna får ni ta med själva =)

För er som behöver vägbeskrivning kan ni skicka PM eller ringa till mig på 073-9674374

Går säkert bra att höra av sig till Åsa oxå men hon får lägga ut sitt nummer själv om hon vill.

Hoppas vi ses där!!!

Madde
0

Så typiskt. Alla träffar är när jag inte kan. =) Hehehe. Vi får åka upp i augusti i stället och hälsa på lite folk i alla fall. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

Ja det tycker jag absolut att ni ska!!!

Tack så väldigt mycket för det jättefina kortet Madde, Chrille och alla mullrar =)

Madde
0

# 2: Varsågod. =) Måste ju passa på när man är ute och reser lite. =)

Vänta bara tills vi åker till chile. =)

ThereseBergqvist
0

Ska ni inte ha någon träff där lite senare på året?  :)

Veronica
0

Jag hoppas att ni står ut att vänta på mig…….jag slutar ju 4 och då ska jag hem och hämta illrisarna och ta mig in till stan igen…..så runt 5 kanske jag är där, är ni kvar då???

Amor vincit omnia

elinn
0

Det kommer det säkert att bli. Vet att Chrille och Madde tänkt komma upp någon helg om typ en månad eller nåt. Kanske kan sätta ihop en träff då =) Om dom vill förstås. Dom ska ju bo hos oss så det kanske inte är så lyckat om vi åker iväg på en träff utan dom hihi.

AmmiG
0

#5 Menar du att jag ska behöva vänta ända till klockan fem,  på att få träffa min lilla tös. Förvånad Jaja, den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge…får trösta mig med Elins bullar under tiden. Skrattande Ska bli kul att träffa er allesammans.

//Ammi

Faxlin
0

#6: Tror du vi kan hålla Crille och Madde borta från en träff då Elin? hihi
Det tror inte jag. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elinn
0

Nja det kanske blir svårt haha =)

Faxlin
0

#9: Mycket. hihi

Audiatur et altera pars

elinn
0

Haha men jag kan höra närmare med Madde om när dom har möjlighet att komma upp så kanske vi kan börja planera lite smått =)

Faxlin
0

#11: Ja, dessto tidigare vi kan skriva ut att träffen blir, dessto fler hinner ju planera in den också. ;-)

Audiatur et altera pars

elinn
0

Nu är det inte många dagar kvar =) Längtar tills på lördag och att få träffa Ammi Skrattande

Madde
0

Oj vad skoj det låter med illerträff. Och så kan man inte åka. =) Vi får försöka hitta på något i höst elin och johan. =) och gärna alla andra i gävletrackten. =)

elinn
0

Ja det måste vi verkligen göra Madde =) Ni får ta och masa er upp någon helg när ni har tid och möjlighet.

elinn
0

OBS! TRÄFFEN FLYTTAD!

På grund av det trista vädret har vi kommit fram till att träffas hos mig istället.

Bor på Fjärde Tvärgatan 50, Brynäs.

Om det är någon som tänkt komma som vi inte vet om så slå en pling till mig, 0739-674 374 så löser vi så att du/ni hittar hit.

AmmiG
0

Hej Elin! Tack för det goda fikabrödet, jättekul att få träffa dig. Även om det blev en kort visit. Men det kanske kan finnas bättre tid nästa gång och fler kanske dyker upp. Kan ju hända att dom missat den här tråden.

elinn
0

Jätteroligt att träffa dig med Ammi och jag hoppas oxå det blir fler gånger =)

Madde
0

Blev det några kort från träffen??? =)

elinn
0

Haha nej Generad

Madde
0

#20: Jaså. =) Tur att jag har med mig kameran till nästa träff så vi kan få lite kort på illrarna. =)))) Och er andra oxå. =)

Faxlin
0

haha, vi hade kamera både elin och jag, men det blev mest fika,prat och busande illrar. ;-)

Audiatur et altera pars