Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 181 ggr
ThereseBergqvist
0

Nu har hon kommit! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen så har vår lilla bäbis kommit! :) Var å hämtade henne i Sthlm idag.. Så jag och Therese (Luna) gick å köpte lite fika och satte oss i en park med alla illrar och hennes hund i väntan på mitt tåg hem! Väldigt trevigt :) 

Sorken som hon ska heta ;) är ju de sötaste jag har sett!! Såå himla söt och busig! Och idag när jag skulle knäppa kort på henne när hon satt på Jonas axel så kollade hon snält in i kameran och vips, så hoppade hon till mig… Med kameran i högsta hugg :P Kan ju lova att ja höll på å sätta hjärtat i halsen!! Hahah..
Och söt som hon är så somnar hon tillslut på min axel!!

Hade satt dit en liten toalåda som hon var så duktig att använda hela 3 ggr, dvs alla gånger hon var nödig :) *Väldigt stolt* Heheh… Det har hon gjort även när hon kommit hem.. Inga missöden! :P Men det kommer vell..Hehe..

Guteillern
0

#0 Roligt att hon är så gosig av sig och duktig på lådan! Grattis till pälsen. :-) /Ammi

ronja
0

ett stort grattis från oss!! =)

elinn
0

Grattis grattis =) Visst är känslan härlig när man precis fått hem sin första pälsboll? Kommer precis ihåg den =) *härligt* Roligt att hon verkar vara så bra på att pricka lådan =)

ThereseBergqvist
0

Tackar!! :) Så himla kul!! Hehe…

Här är skorpan i buren när hon kommit hem!

ThereseBergqvist
0

Sorken vilar!

ThereseBergqvist
0

Här med..

ThereseBergqvist
0

Och här sover hon i sitt lilla bo! :)

Smeagol
0

ååå..vad gullig!! Önska att smeagol hade varit så där gosig när han kom hit..men icke..

Lycka till med plutten Glad

ThereseBergqvist
0

Hon är gosig när hon vill :P Lite rädd.. men de ska man ju förstå. Jobbigt att komma till ett nytt hem ju..

Smeagol
0

Ja men när vå åkte och hämtade smeagol så det första han gjorde var att bita min kille. så ja blev livrädd för honom först!! Men han har säkert haft en dålig start på livet. Han satt i en liten bur med en delad morot i den??

Man fattar ju så här efteråt att de var nån oseriös idiot som har fött upp illrar! men jag är ju glad att han är här med oss och har det bra!!

ThereseBergqvist
0

men guu.. hade dom bara en morot?
Våran Skorpan har ju också nafsat oss några gånger men de är ju bara att säga åt dem..å visa vem som bestämmer..
Men har dom fått en sån där start så är de ju inte konstigt att de bits..Och tur att det finns vettiga människor, även om jag inte kan fatta att man kan vara dum mot ett djur.

Hur är Smeagol nu då? Bits han eller är han en lite myskorv? :)

ThereseBergqvist
0

Har föresten ändrat namn! Hon fick heta Skorpan istället! :) hehe..

Smeagol
0

#11 Smeagol är världesn underbaraste mot mig och min partner. Han biter aldrig förutom om vi leker med honom!! men då nafsar han bara!!

Faxlin
0

Vilken liten sötnos du har fått. Grattis till nya familje medlemmen.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ThereseBergqvist
0

Tack! :) Hon är så himla underbar!! Hehe…

Kortet är taget idag när hon undersökte bordet! :)