Lite bilder från Landskrona
Här kommer några bilder från igår, resten får vi se hur det blir med. Upptäckte när jag kom hem att sensorn är skadad så jag får se om jag orkar redigera resterande.
Först ut är min egna lilla skönhet Sol, vilandes i Sara´s knä.
Det uppstod blodvite i buren på nedvägen, därav det färska såret i örat.

#12 oj fick han Nettan!? inte dåligt hehe ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

OJ, va synd att inte vi var där. bara älskar bilden på Alinea!
vilka härliga bilder!
var riktigt avundsjuk igår på alal er som åkte..hade gärna följt med, men mina foglossningar gör inte livet lätt för mig :(
grattis till alla er som vann :)

#0 Snygge-jacket i örat är tack vare Oliver, han vet hur en kvinna ska tass!
Carpe Diem

Jättefina bilder! Någon som vet alla resultaten? Nyfiken ju när man inte hade möjlighet att vara med.

Va kul det verkar ha varit=D

biffen ozzy är våran
( Kajsa och Martin )
Jag ska snart sätta mig ner med resultatet men just när är jag helt såsig i huvudet efter en lång helg 

#9 Han heter Mushu, eller som Anders har döpt om honom till: Mus-hu (råttornas skräck) ;-).

#22, ok, ursäkta :)

Guud, vilka fina bilder! Vill också skaffa mig en så bra kamera. Och vad många vackra illrar, Dagotto har jag varit kär i länge =)

#23 Det är lugnt, Du kan få kalla honom Musimon om du vill, var ett ganska gulligt namn. ;-)

#24, ja DagOtto är riktigt fin! Synd att han inte kan få till det bara så han kan föröka sig så man kan se fler DagOttoar springa runt :)
#25, skall försöka pränta in Mushu i hjärnan, om det inte går så får jag väl dra till med Musimon ;)

#26 ;-)
Kan hälsa från DagOtto att han tränar för fulla muggar. Tyvärr är inte Alinéa så intressant längre så det behövs nog en ny liten dam :-)) Vi får väl se vad matte kan hitta :-))
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

#28, har hon tröttnat på att tråna efter något som inte sker?! :D:D
#29 Kan vara så…………vad vet jag??
Förresten hur går det bilderna?
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

ja visst i f*an…de kommer :) pch diplomet ;)