Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 658 ggr
Norrskenets
0

Norrskenets valpar 8 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag äntligen hunnit knäppa lite kort

Igår efter maten deckade nästan alla valpar så gott, syns vilka som är hanar och vilka som är honor hehe

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=d3e37f42-7b1f-4a64-91a2-322041f7de93&Filename=Saga 10 maj (1).jpg)

Norrskenets
0

Va ute med valparna idag men det gick sådär, alla gick åt varsitt håll..så ni kan tänka er hur det gick hehe

Töserna och Saga ville också va med på bild, Saffi va bakom mig

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=d30749a5-60e3-4057-9efb-6a1093998ce7&Filename=Saga 11 maj töserna (2).JPG)

Norrskenets
0

Grabbarna och Saga ville va med här också eller så ville hon bara checka att grabbarna mådde bra

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=e0fa3300-83bd-4c70-a7fd-9db7db0f8f9a&Filename=Saga 11 maj grabbarna (3).JPG)

Telefonkontakt
0

Vilka gulliga små pluttar :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Norrskenets
0

Visst är dom=) gruvar mig till den 22maj och den helgen då valparna flyttar hemifrån. Man kommer sakna dom så otroligt juh

Finns förresten en liten mörkt viltfärgad go tös som fortfarande söker ett kärleksfullt och livslångt hem=)(Hon längst upp till vänster)

Vattunalle
0

#4 kul att dom andra fått se ljuset solen och molnen och gräset oxå *s* trotts att Spikey redan var först ut *s*

Marreme
0

#1 Vad stor och sött Saphira har blivit..alla e ju stora o finna..längtar tills hon får komma hem till mig =)

[Fjulf]
0

Hihi min tös är den största :D I love it <3

Jorma
0

Längtar och ser fram emot till dagen då man får hämta hem Zedd :)

Ceciliaolucifer
0
dorkey
0

Min sötnos Mikou! =D <3

Faxlin
0

De är så söta. Och jag är inte ett dugg avis :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ThereseBergqvist
0

Åh herre gud vilka sötisar! :) Får nog ta å komma upp en sväng till å leka lite innan de flyttar :P

Vattunalle
0

Spikey är min min MIN MIN *s* längtar så till om 2 veckorCool