Illerpojke behöver flytta
Min lilla albinokille på 4 år är uttråkad. Sen separation med mitt ex för ett år sedan har Bosse varit enda illern i familjen och han trivs inte som ensamiller. Och då jag inte vill skaffa en iller till har jag beslutat att låta Bosse flytta.
Bosse är en mycket nyfiken och underbar kille som ger mycket kärlek. Han behöver extremt mycket kärlek men även en fast hand. Mig har han inte bitit på flera år men han kommer garanterat att försöka testa gränserna hos en ny husse/matte. Detta går över när han känner sig tryggare med nya människor. Bosse är inte helt villigt inställd på att gå på lådan. Han vill själv välja sin toalett och det funkar bra så länge man ställer en låda på platsen han valt.
Jag vill att Bosse kommer till ett tryggt hem där han får bo resten av sitt liv. Jag vill att Bosse ska få mycket tid och kärlek och även en illerkompis. Jag bor i skövde t.o.m. augusti. Du som är intresserad får gärna höra av dig via mail eller tele så kan vi prata mer och se om Bosse är rätt iller för dig.
Jag har höga krav på Bosses nya hem och vill kunna komma och hälsa på då och då.
Hör av dig vid intresse:
Julia Denison
0737-015534
Vart hamnar du efter aug? *nyfiken i en strut*
Putt
Paulina
Du har mail!
Sara

Hoppas du hittar ett bra hem åt grabben.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

du har mail ja: D
Tack alla för visat intresse.
Jag har varit i kontakt med en tjej från gbg (det är även dit jag kommer att flytta i augusti) så planen är att prova hur Bosse går ihop med hennes två killar.
Om det mot förmodan inte skulle funka så kommer denna annons att bli aktuell igen. I nuläget är den inte det.
Mvh julia
vad skönt att det verkar ordna sig, är det någon här inne kanske? :)

*skyldig*
Carpe Diem

#7 Grattis!
#7 HAHAH jag gissade rätt ;) congrats!

#9 Hur många finns det i gbg med 2 illrar? :)
Carpe Diem
#10 det var preciiiiis så jag resonerade:) antingen är det 1, eller en flock, eller en emmi liksom

hoho.. En flock med Emmi!
Carpe Diem