OT @&%¤@ skit
Tjejligan är en golftävling för tjejer i småland (juniorer).
Detta är sista året jag är junior, och alltså sista året jag får vara med på tjejligan.
Jag har varit med på varenda tävling och varenda final sedan tävlingen började 2001.
Men kan jag vara med på årets första tävling sista året jag får vara med eller? Nej just det… för den är på Lördag i Möre… och på Lördag är jag inte i Möre… jag är i Landskrona, och det är ju redan betalt och bokat. Och jag vill inte missa tjejligan…
Trodde inte golf betydde så mycket för mig så jag skulle börja lipa över att inte få vara med på en liten tävling, men jag erkänner… det är hemskt och jättejobbigt.
golf.ifokus.se

Vad trist för dig. Förstår att det är ett bakslag för dig. Men får du nte vara med om du inte är med i första tävlingen alltså? Förlåt en dum fråga från någon som inte kan golf. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jo, det finns 3 deltävlingar till =) Men jag hade bestämt att jag skulle vara med i VARJE tävling så länge jag fick… =/
Men jag får det roligare på en illerutställning va?
golf.ifokus.se

Klart du får det roligare på en iller utställning. Kommer mycket trevligt folk dit som kommer vara dig till hjälp. Så du kommer få roligt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars