Norrskenets valpar 7veckor!
Idag är valparna 7veckor och jag har äntligen internet i min nya lägenhet. Här kommer lite bilder och viktöversikt.
Hona 1: 354g * Hane 1: 475g
Hona 2: 417g * Hane 2: 484g
Hona 3: 395g * Hane 3: 440g
Hona 4: 403g * Hane 4: 477g
Hona 5: 385g
Här kommer första bilden på honorna, det va inte det lättaste att hålla i fem lekfulla valpar som bara ville ner och fortsätta att busa

gud så söta :D

Sötisar!

#2 Visst är dom och riktigt stora har dom blivit också hehe
#3 Tack tack=) psst, tror dom vet om att dom är de..dom ser så stolta ut hehe;)
#1 visst är det "Spike" längst till vänster? *s*
#4 jaa :) å jag fastna för honan längst ner till vänster :) helt mos :D gulligull!

Så fina de har blivit Emma!
Och de har minsann växt till sig rejält.
Hoppas du har kommit i ordning nu i nya lyan :)
OOOH så stora och underbara de har blivit!

Men vad hemskt att dom växer så snabbt =S hahaha!

#5 hehe nepp, längst till höger. Den ljusa hanen=)
#6 visst är hon söt, det är hona 3. Hon ska få gå vidare i avel så hon har redan ett hem klart.
#7 Visst har dom och nu känns dom som riktigt stora illrar hehe=) Jadå, har fått ordning på det mesta..mest hyllor och sånt som måste upp men det är så svårt då jag inte vet vart jag vill ha hyllorna och hur hehe
#8 Ja verkligen, känns overkligt att dom varit så små hehe, vart du nöjd nudå när du fick se bilder;D
#9 Ja vill inte att dom ska flytta, det är bara 3 veckor kvar tills dom flyttar..hoppas dom sista veckorna går saaaakta. Man är orolig hur man kommer reagera när valparnas nya ägare kommer en efter en och hämtar sin valp..
#10 Är alla sålda?
va söta dom är och att ni lyckas hålla alla i famnen samtidigt :)

#11 Inga är tingade men är helt säker att jag har tillräckligt många som är intresserad, fast första valpen är tingad alldeles nyss. Hon får presentera sig själv sen hehe
#12 Visst är dom hehe jadå, snabba ryck och många kort;) värsta va att alla valpar inte ville samarbeta bara ner och busa hela tiden hihi men det gick till slut;)
men guuuud sååå söta skulle bara vilja ätaaa upp dem allihopp :D

#14 haha nästan så, vissa av valparna kan redan pussas på munnen;)

De är jättesöta, det sns att de börjar bli stora nu.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#16 Ja så otroligt, största valpen väger snart 500g=D
Nu ska dom få lite kyckling hjärta*mumma*