Iller iFokus

Iller

Etikettuppfödare
Läst 596 ggr
LinLin
0

Stora hanar

Jag vill ju så gärna ha flera illrar och då en stoooor, gärna vit eller pastellfärgad, hane.

Vet ni någon uppfödare som är känd för sina stora hanar? Inte nödvändigtvis vita eller pastellfärgade.

Nettan
0

Emoflickan har ju stoooora killar. Hennes är väl ifrån Pirjo och Tom´s uppfödning? Hoppas jag inte har fel.

cannaydia
0

ja Emoflickan's Frodo är ifrån Rinas uppfödning (Tom & Pirjo), Gimli och Tjabo är ifrån Janne i Härryda var resten av deras illergäng är ifrån är ja osäker o håller tyst, men dehär tre är iaf i modellen XXXL :-D

Kan säga med en gång att varken Rinas uppfödning eller Janne i Härryda har pasteller.

emoflickan
0

Haha, Malin har ju redan svarat rätt åt mig så jag ska vara tyst ;) Min största grabb Gimli är ju som sagt från Janne och han väger runt 2,3 kg i sommarskruden ;) han är helt klart den gosigaste illern jag haft, ngt annat än att ligga i knät hela dagarna går inte för sig :) Alla syskon i den kullen, båda hanar och honor blev stora =) Tjabo är lite mindre, han var iofs uppe i nästan 3 kg nu i vintras men nu ligger han på 1,6-1.7 får se hur det blir i vinter :) och lille Frodopojken! Han är 13 veckor och väger redan över 1,5 kg =)

LinLin
0

Naaaaw.. vill ha! Inte för att mina inte är världens finaste men det är nåt med stora illrar som lockar Skrattande

emoflickan
0

hehe jag är otroligt svag för stora grabbar :)