Illerträff i stockholm!
Den 3 Maj träffas vi kl 13.00 i Tantolunden vid Zinkensdams IP och njuter av våren tillsammans med våra illrar.Alla är välkomna både med eller utan iller!
Föreningen bjuder på fika som vanligt.
OBS! Du kollar väl så din iller inte har öronskabb innan du tar honom/henne med till träffen?

Jag och min flickvän kommer, utan illrar :)

Låter som en utmärkt idé!
#1 är ni fortfarande tilllsammans?

#3 Jag och Nina gjorde slut i höstas. Hon bor numera i Schweiz. Jag har en ny :)
Jag är i sthlm och fixar i gamla lghten. Kan inte ta med djuren men hinner jag så dyker jag upp
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

men, så tråkigt.. mina småttinggrabbar som jag tränar har sin allra första turnering den helgen

Åååh jag vill komma…om jag hittar. Om man går av T-banan Zinkensdam….är det nära då?

jag sak oxå åka men jag tror att man måste ta en buss oxå för att komma ditt =)

Tantolunden är väldigt stor park. Men eftersom det står vid zinkendams IP så är det troligtvis den delen av parken. Om man åker tunnelbana finns det bara en uppgång ur zinkensdam och det är bara gå rakt på när man kommer upp, över vägen och sedan kommer man till zinkensdams IP, bara gå vidare bakom så lär illervännerna hålla hus.
Om det är på något annat ställe i tantolunden får någon rätta mig.

Vad bra att veta..var helt säker på att man var tvungen att ta bussen =)..
jag är vilsen i sthlm, men vill så gärna komma!!!

#9 Jo det är typ så. De var där de höll hus förra året. Man går typ bara längs vägen där vid IP på kullen så ser man dem. De var iaf där om jag minns rätt att de var…
Man kan ta buss 4 också mot radiohuset från sthlm södra och hoppa av vid zinkens.

hittar INTE i stockholm :(

#11 Vi skulle ju kunna åka upp tillsammans? :)
#14 som sist ;) ja, varför inte :) Jag ska kolla med erik bara så inget är inplanerat :D Har du kvar samma mobilnummer? :)

ja, eller 0737200984 är mitt nr. minns inte om det är det du har :)
www.sl.se och www.eniro.se kanske hjälper er komma till rätta :-D
OOo nice! Jag kommer nog att komma! Mycket som händer den dagen, men jag ska nog klämma in detta. Är det parken som ligger bakom Zinkens IP…ungefär vid minigolfbanan??

om vi kommer så räkna med att vi är framme nästa år
;)
Mycket sugen på att komma! Ska tänka på saken! Här kommer man med guldfisk lokalsinne (hehe)…
Så jag ska kolla på eniro och kaaaanske hittar, hehe… Kanske kan få skjuts av min kära mor eller styvpappa :)
Tänkte bara kolla.. Kostar det något? :)
Har nyss kollat hitta.se, och jag ska nog kunna ta mig dit med tåg, är ju bara 4 stationer med tåget och lite gångväg :D
#21 nej det är hlt Gratis! Är ju till för alla som bara är intresserade av illrar att få ett tillfälle att umgås och snacka lite och föreningen bjuder på fika helt gratis. Ju fler desto roligare brukar det bli. Tyvärr är jag själv bosatt på Gotland så det blir inget för mig =(
#22 Okej! :), blir nog till att dra och köpa en ny bussremsa och dra dit! :)

Coot, det är ju bara att ta med sig bärsen från tanto och hälsa på !
Bjuds det på fika med ?
Om man ej har någon iller kan man ta med ett kopple så man "kan låna " någons iller"