Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 217 ggr
Sara
0

Trötta illrar

Tycker mina illrar blivit slöare nu det sista.

Försöker leka och pyssla med dem men de går bara å lägger sig efter en liten stund.

Hur är era?

Sara

sarae
0

suck…jag får vara glad om de sover en kvart eller två--- sjövilda

Faxlin
0

Jag märker skillnad på de som fäller. De är lite tröttare och segare nu. Är nog jobbigt att fälla och den här värmen de inte är vana med heller.
Men jag har både piggelinisar och tröttisar här hemma.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fruttisen
0

Min är pigga och skiiiitjobbiga just nu, härligt :) Fast nu de sista 2-3 dagarna har de iof varit bortblåsta hela dagarna, mest troligt för att det plötsligt har blivit så mkt varmare.

AlbaStiffler
0

Leo är åxå slöare… intressant, kanske är det sommaren och värmen som gör dem slöare, även om det är rätt svalt inne hos oss?!

Robinsnel
0

Mina är ur "vinterdvalan" (om de nu har varit i nån) och dampar så ofta och mycket de kan…

Gilla
0

Här är det som vanligt.
Mao…Fullt ös-Medvetslös Flört

Sara
0

Mina blir piggare på kvällen så det är säkert värmen som gör det.

Sara

skrollan
0

mina är igång som mest och samtidigt vid nio på kvällen. Sedan är skrollan vaken mestadels hela dagen känns det som. Från att sovit bort helöa dagen under vintern, så hon tar igen det nu :) Då sover groggie mera istället.

Lenore
0

Ludde och Nintendo har verkligen vaknat till och härjar för fullt. Grumme har också blivit piggare men inte lika mycket som dem andra.

Sara
0

Precis! Vid niotiden kommer de igång här oxå.

Sara

TanjaS
0

Tessie o groggie är med rätt sega dagtid men värmen är ganska hög redan… Sommaren blir nog riktigt jobbiga för dem… Våra fiskar kokar snart redan…

Lsun
0

hehe, jag har fortfarande aldrig träffat en iller som, under några omständigheter, har mer energi än mig.:P

jag är väldigt barnslig och lekfull:P